Żabka odświeża wizerunek oferty gastronomicznej

0
581
Fot.: Żabka

Żabka sieć z ofertą gastronomiczną, dzięki ponad 7200 sklepom, zlokalizowanym na terenie całego kraju, daje swoim klientom dostęp do prostych i szybkich w przygotowaniu przekąsek na ciepło lub gorącej, świeżo mielonej kawy. Żabka właśnie odświeża wizerunek oferty gastronomicznej. Stawia na wyraziste, kolorowe, „popowe” opakowania i kreatywne nazwy i reklamy.

We wszystkich sklepach Żabka dostępne są menuboardy w nowej odsłonie, które ułatwią podjęcie decyzji klientom oraz nowe, kolorowe, radosne kubki na napoje gorące. Zmienia się także otoczenie kącika kawowego. Dzięki wyrazistym, inspirowanym popartem kolorom oraz lekkim, młodzieżowym, czasami „niegrzecznym” hasłom komunikacja zyska „pazura”.

Oferta gastronomiczna Żabki to produkty różnorodne i przystępne cenowo. Oprócz kultowych już hot dogów w różnych wariantach, klienci we wszystkich sklepach sieci mogą kupić burgery, także wege, oraz panini czy tosty. Żabka nieustannie rozwija ofertę, proponując unikalne produkty, dotąd niedostępne na polskim rynku. Jednym z nich jest hot dog z parówką serową – najnowsza, bezmięsna propozycja w ofercie szybkich przekąsek w Żabce. W sklepach sieci kupić także można świeżo mielone na miejscu kawy z brazylijskich ziaren 100% arabica, m.in. czarną, białą, espresso, cappuccino czy latte, podawane w kubkach z papierowym wiekiem celulozowym. Poza stałym, nieustannie rozwijanym asortymentem, klienci znajdą tu także produkty okolicznościowe, np. halloweenowe donuty, pączki na tłusty czwartek czy poznańskie rogale z białym makiem.

Reklama
Fot.: Żabka
Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.