XIII Hotel Meeting – Gościnność 2.0, odbędzie się 16 listopada w Warszawie!

0
1277
Fot.: Horeca Business Club

Zapraszamy na jedno z najważniejszych wydarzeń branży hotelarskiej w Polsce. 16 listopada odbędzie się XIII edycja konferencji Hotel Meeting, spotkania organizowanego przez hotelarzy dla hotelarzy.

W skrócie:

  • Data: 16 listopada 2023 roku.
  • Miejsce: Airport Hotel Okęcie, Warszawa.
  • Temat: Gościnność 2.0 – Człowiek i technologia.
  • Prowadzenie: Kamil Czajkowski i Rafał Krzycki.
  • Program: Ustalany przez Radę Programową, ogłoszenie szczegółów planowane na pierwszą połowę czerwca 2023.
  • Elementy konferencji: Prezentacje, panele dyskusyjne, warsztaty, część wystawiennicza, Gra Integracyjna z nagrodami, Hotelowe Xmas Party, akcja charytatywna Hotel Super Heroes.
  • Zapisy: Ruszą wraz z uruchomieniem strony wydarzenia, przewidziane na pierwszą połowę czerwca.
  • Facebook: Wydarzenie dostępne pod linkiem:
    https://www.facebook.com/events/619702436695848
  • Kontakt dla dostawców: zainteresowani prezentacją swoich rozwiązań proszeni są o kontakt mailowy na adres [email protected]
  • Business Speed Dating Online: 8-9 listopada 2023 – szybkie spotkania dostawców z kupcami z hoteli. Zapisy poprzez kontakt mailowy [email protected]

Tym razem tematem przewodnim wydarzenia będzie Gościnność 2.0 – Człowiek i technologia. Konferencja nie będzie skupiać się na gadżetach, lecz na tym, jak technologia może i powinna współpracować z człowiekiem, gdzie powinna go zastąpić i gdzie jest to niemożliwe. Będziemy się zastanawiać, dlaczego człowieka nie da się zastąpić technologią i gdzie znajduje się ta granica.

Nie tylko technologia będzie w centrum naszej uwagi. Ważnym wątkiem będzie także zarządzanie zespołem oraz otaczającą nas technologią, a wszystko to w celu dostarczania gościom niezapomnianych doświadczeń i sprawiania, by chętnie wracali do Waszych hoteli.

Kamil Czajkowski, doświadczony hotelarz, wykładowca akademicki i szkoleniowiec, oraz Rafał Krzycki, wydawca portalu Horeca Business Club i pomysłodawca konferencji Hotel Meeting, poprowadzą to wydarzenie. Wydarzenie odbędzie się w Airport Hotel Okęcie w Warszawie.

Konferencję planujemy zgodnie z sugestiami hotelarzy. Jesteśmy już po pierwszym spotkaniu Rady Programowej, która ustala tematykę konferencji oraz rekomenduje prelegentów i panelistów.

Konferencja nie będzie tylko serią wykładów – zapewnimy także warsztaty, które pozwolą uczestnikom na samodzielne decydowanie o swoim programie konferencji. Będą mogli sami zdecydować, ile czasu spędzą na słuchaniu prezentacji i dyskusji, a ile na warsztatach.

Nie zabraknie także części wystawienniczej, z mnóstwem ofert dla branży hotelarskiej zgromadzonych w jednym miejscu. Zaplanowaliśmy także Grę Integracyjną, bardzo dobrze ocenioną przez uczestników majowej edycji, która pomaga nawiązać kontakty między dostawcami i hotelarzami, wprowadza nieformalną atmosferę i daje szansę na wygranie nagród.

Wieczorem odbędzie się tradycyjne Hotelowe Xmas Party z wręczeniem nagród, akcją charytatywną Hotel Super Heroes i mnóstwem dobrej zabawy.

Zapraszamy do śledzenia wydarzenia na Facebooku:
https://www.facebook.com/events/619702436695848

Szczegóły programu konferencji zostaną ogłoszone po zakończeniu prac Rady Programowej, które przewidujemy na pierwszą połowę czerwca. Wtedy też uruchomimy stronę wydarzenia i ruszą zapisy.

Dla nas ważne jest, że konferencja Hotel Meeting to wydarzenie tworzone przez hotelarzy dla hotelarzy. Stąd tak duży nacisk na interaktywność i możliwość wpływania na formę i treść wydarzenia przez uczestników. Wszystko to, aby hotelarze mogli skorzystać z doświadczeń i wiedzy swoich kolegów z branży, ale też mogli aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu przyszłości sektora hotelarskiego.

Czyż to nie jest to, co hotelarz potrzebuje najbardziej – przestrzeni do nauki, wymiany doświadczeń, a także integracji i dobrej zabawy? To wszystko i jeszcze więcej znajdziecie na XIII edycji konferencji Hotel Meeting.

Nie zwlekaj, zaznacz 16 listopada w swoim kalendarzu i dołącz do naszego wydarzenia na Facebooku, aby być na bieżąco z najnowszymi informacjami. Mamy nadzieję, że dołączysz do nas na tym niezwykłym wydarzeniu. Widzimy się w Warszawie!

Chcielibyśmy zwrócić uwagę dostawców z branży hotelarskiej, którzy są zainteresowani prezentacją swoich rozwiązań podczas konferencji. Jeśli chcielibyście zająć miejsce na naszej części wystawienniczej i pokazać uczestnikom swoje produkty lub usługi, prosimy o kontakt mailowy na adres [email protected].

Ponadto, zachęcamy do zgłaszania się do udziału w Business Speed Dating Online, które odbędzie się w dniach 8-9 listopada. To wyjątkowa okazja do nawiązania bezpośrednich, szybkich, kilkuminutowych kontaktów z decydentami z hoteli. To intensywne spotkania online, które mają na celu nawiązanie nowych relacji biznesowych.

Dzięki udziałowi w Business Speed Dating, dostawcy będą mieli szansę zaprezentować swoje rozwiązania bezpośrednio potencjalnym klientom i dowiedzieć się, czego potrzebują hotele. Nie przegapcie tej niepowtarzalnej okazji!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.