W oparach luksusu odc. 9 – Współczesna luksusowa usługa hotelowa cz.2(Horeca Radio)

0
795

W drugiej części audycji rozmawiamy o tym jak ważne jest budowanie dobrego samopoczucia gości w hotelu luksusowym, a także o społecznej odpowiedzialności prowadzonego biznesu i technologiach, które wspierają pracowników jak i gości.

Karol Weber znany jest w branży pod pseudonimem Inspektor Hotelowy. Z wykształcenia hotelarz i magister zarządzania zasobami ludzkimi. Z branżą hotelarską związany jest od blisko 20 lat. Zdobywał wiedzę i doświadczenie na stanowiskach liniowych i kierowniczych w Recepcji, Służbie Pięter i Gastronomii, w międzynarodowych sieciach hotelowych (m.in. Four Seasons i InterContinental).

Weber propaguje kulturę organizacyjną opartą na rozwijaniu kapitału ludzkiego, dbałości o najwyższą jakość świadczonych usług oraz zasadzie ‘jeden zespół – wspólny cel’. Swoją wiedzą, pasją i energią dzieli się z innymi, którym również zależy na profesjonalizacji polskiego hotelarstwa. Specjalizuje się zwłaszcza w hotelach butikowych i luksusowych. Doradza inwestorom przy tworzeniu koncepcji hoteli, pomaga w ich otwarciach, kontroluje jakość obsługi i szkoli personel.

Na swoim blogu Enjoyyourstay.pl opisuje trendy w hotelarstwie i podróżach, recenzuje i rekomenduje hotele. Od października współprowadzi także w Horeca Radio cykl audycji pt. „W oparach luksusu”, w których będzie poruszać różnorodne wątki dotyczące usług luksusowych w branży HoReCa oraz wskazywać nowe trendy.

 

Partner audycji:

   

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.