Vienna House umacnia swoją pozycję w Polsce

0
850

Vienna House przeżywa intensywny rozwój, a rok 2019 jest rokiem kluczowym dla ekspansji sieci na polskim rynku. Otwierają się nowe hotele a istniejące obiekty są doinwestowywane.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników hoteli Vienna House w Polsce. Dzięki inwestycjom w istniejące obiekty oraz otwarciu hotelu w Warszawie sieć rośnie w siłę i umacnia swoją pozycję na polskim rynku hotelarskim, na którym jest obecna od 1991 r. – podkreśla Tomasz Piórkowski, dyrektor regionalny Vienna House.

– Kładziemy duży nacisk na rozwój sieci i pozyskiwanie nowych projektów hotelowych. Inwestorom oferujemy stabilne umowy najmu, zabezpieczone gwarancjami bankowymi i korporacyjnymi. Jesteśmy również otwarci na inne formy współpracy z inwestorami, takie jak umowy o zarządzanie czy zakup nieruchomości – dodaje Tomasz Piórkowski.

W lutym 2019 r. Vienna House powiększyła swoje portfolio wchodząc na warszawski rynek hotelarski z biznesowo-lifestyle’owym obiektem. Vienna House Mokotow Warsaw jest zlokalizowany w biurowej dzielnicy Mokotow i wyróżnia się postindustrialnym designem oraz restauracją Greenhouse, która jest zieloną oazą oferującą wyselekcjonowane dania bazujące na zdrowych i lokalnych składnikach. Inwestorem kompleksu P4, do którego należy hotel, jest Garvest sp. z o.o.

W tym roku sieć ogłosiła podpisanie umowy na projekt hotelowy we Wrocławiu, który zostanie otwarty w 2022 r. pod marką Vienna House Easy. Aktualnie trwają prace przygotowawcze, a Vienna House wspiera inwestora na etapie realizacji.

Sieć zapowiada kolejne otwarcia w najbliższych latach. Trwają rozmowy dotyczące wkroczenia na polski rynek marki Vienna House R.Evo.

Vienna House intensywnie modernizuje istniejące obiekty. W kwietniu 2019 r. zakończył się generalny remont nadmorskiego resortu Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje, który od 1991 r. jest liderem na rynku zachodniopomorskim. Hotel pozycjonuje się jako obiekt dla rodzin z dziećmi, w którym pary czy biznesmeni również znajdą spokój i relaks.

Wystrój wnętrz zmienił Vienna House Easy Cracow, który przemienił się w miejski hotel o swobodnej atmosferze. Hotel zachęca do spędzania czasu w przestrzeniach wspólnych, m.in. dzięki przestrzeniom coworkingowym i wypoczynkowym w lobby oraz konceptowi gastronomicznemu bazującemu na tradycyjnych, regionalnych propozycjach.
W tym roku rozpocznie się lifting pokoi oraz centrum konferencyjnego Vienna House Andel’s Cracow, którego lobby, restauracja oraz bar zyskały nowe oblicze w 2018 r.

Vienna House przykłada niezwykle dużą wagę do kulinarnej oferty zarówno dla gości indywidualnych, jak i klientów konferencyjnych. Śniadania w Vienna House są znakiem rozpoznawczym hoteli tej marki i przypominają śniadania w piekarni. W zeszłym roku sieć zainaugurowała w Polsce markę kalifornijskiej restauracji Mavericks, która znana była wcześniej w Berlinie, teraz obecna również w Krakowie. Lobby bar Vienna House Easy Katowice działa jako Steak Corner oferujący wyśmienite steki, a krakowski Bar Smok jest modnym coctail barem z autorskimi drinkami.

Koncepcja kreatywnych spotkań i przerw kawowych jest wdrażana we wszystkich obiektach, również w Vienna House Andel’s Lodz. To flagowy obiekt sieci, który w tym roku obchodzi swoje 10-lecie.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.