Triverna notuje wzrost obrotów o 90%

0
549
Fot.: Materiały prasowe Triverna

Triverna.pl ma powody do zadowolenia. Rok 2023 przyniósł wzrost obrotów o 140% w porównaniu do roku 2019 i o 90% w stosunku do roku 2022. Wynik ten jest efektem zwiększonego ruchu na stronie o 72% względem roku poprzedniego oraz wzrostu średniej wartości koszyka (AOV) o 13%.

Prezes i założyciel serwisu, Dawid Dusza, podkreśla, że osiągnięcia te są wynikiem intensywnych inwestycji w marketing oraz rozbudowę zespołu i narzędzi. Wzmocniona obecność marketingowa oraz rozwój sieci partnerów, zwłaszcza w segmencie premium, pozwoliły na osiągnięcie wyższych cen. Średnia wartość koszyka w 2023 roku wyniosła 1 592 PLN, a średnia cena za noc pokojową to 464 PLN.

Najwięcej rezerwacji odnotowano w marcu, lipcu, sierpniu i listopadzie. Jakub Bączykowski, dyrektor zarządzający Triverna.pl, z zadowoleniem zauważa, że serwis stał się jednym ze stałych narzędzi sprzedażowych w hotelach. Dzięki ciągłej współpracy z obiektami noclegowymi, Triverna zapewnia im obłożenie również w mniej popularnych miesiącach oraz w tygodniu.

W minionym roku firma skupiła się również na rozbudowie swojego bloga, który osiągnął pozycję nr 5 w kategorii Travel i wyróżnia się znakomitymi wskaźnikami jakościowymi. Dodatkowo, przeprowadzona została rewolucja w obszarze CRM – wdrożono nową platformę marketing automation, przebudowano infrastrukturę wysyłkową i stworzono nowe szablony newsletterów.

Na rok 2024 Triverna.pl planuje wzrost o 53%, celując w obroty na poziomie 155 mln PLN GMV. Firma stawia na zrównoważony rozwój, który ma opierać się na wzroście ruchu, konwersji oraz średniej wartości koszyka. Większy budżet marketingowy oraz kontynuacja inwestycji w strategiczne obszary są zaplanowane w celu osiągnięcia tych celów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.