Telewizja hotelowa – czyli jak zaproponować Gościom jeszcze więcej

0
322
Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Od momentu pojawienia się telewizji na świecie, rok do roku zyskiwała ona olbrzymie grono odbiorców. Ruchome obrazy dostępne praktycznie dla każdego wzbudzały olbrzymie emocje. Według badań tylko w jednym kwartale roku statystyczny Polak oglądał co dzień telewizję przez 4 godziny i 35 minut. Dla społeczeństwa jest ona źródłem pozyskiwania informacji i rozrywki. Co takie rozwiązanie może dać w hotelu?

Telewizja jest wszędzie
Za każdym razem kiedy pojawiamy się w miejscach publicznych czy to na koncercie, wydarzeniu sportowym, spotkaniu politycznym, czy nawet w miejscach wakacyjnego odpoczynku możemy spotkać telewizje. Dziś jest ona nieodzownym elementem naszego życia. Prywatnie poszukujemy w niej rozrywki. Jako przedsiębiorcy miejsca na reklamę naszych produktów i usług, dzięki której dotrzemy do nowych klientów. Sam odbiornik z kolei stał się już podstawą jakiej oczekujemy przy wyborze między innymi miejsc podróży, a jego brak budzi wręcz zdziwienie.

Multimedialny hotel
Uwielbiamy nowinki technologiczne. Nie można zaprzeczyć temu stwierdzeniu. Skomplikowane systemy informatyczne, roboty oraz rozwiązania sztucznej inteligencji powoli przestają nas zadziwiać i nie boimy się sięgać po ich pomoc. Coraz więcej nowoczesnej technologii znajdujemy również w hotelach. Począwszy od automatyzacji rezerwacji i rejestracji w hotelu, po automatykę hotelową i telewizję. Każdy z tych elementów pozwala uatrakcyjnić pobyt Gości i sprawić, że stanie się on niepowtarzalny. A przecież właśnie do tego dążymy. Czy kierunek wykorzystywania technologii w hotelach jest dobry? – Zdecydowanie! Oszczędność czasu to najważniejszy element, jaki możemy zapewnić Gościom. Z drugiej strony, wiele elementów multimedialnych urozmaica pobyt, a oferując telewizje hotelową rozszerzamy wachlarz dostępnych rozrywek i poszerzamy możliwości komunikacyjne.

Reklama

Czas na telewizję hotelową
Ustaliliśmy już, że telewizja to nieodłączny element naszego życia, zastanówmy się co może dać taka inwestycja samemu hotelowi. Zakup odbiorników przystosowanych do telewizji hotelowej to koszt, który może bardzo szybko się zwrócić, i zacząć przynosić dodatkowy przychód. Dzięki zastosowaniu odpowiedniego systemu jak POSitive Hotel zyskujemy nowe funkcjonalności i zalety, takie jak:
Możliwość ustawienia kanału powitalnego – pozwala odgórnie ustalić jaki kanał będzie włączał się domyślnie. Możemy dzięki niemu przekazywać informację o hotelu i ofercie dodatkowej;
Personalizowane wiadomości powitalne – każdy Gość poczuje się wyjątkowo kiedy po przekroczeniu progu pokoju zobaczy wiadomość powitalną ze swoim imieniem na ekranie telewizora. Wszystkie informacje zostają zaczerpnięte automatycznie z systemu, co eliminuje możliwości pomyłek;
Blokada strojenia odbiorników – Goście lubią eksperymentować. Nie raz próbują oni zmieniać ustawienia sprzętu, a dzięki tej opcji możemy zabezpieczyć go przed niechcianą ingerencją i utrzymywać w gotowości do pracy;
Automatyczne wyłączanie oraz energooszczędny tryb pracy – ceny prądu ciągle rosną generując wysokie koszty. Zastosowanie automatycznych wyłączników i trybów ECO może przynieść duże oszczędności. Kiedy Goście wyjdą z pokoju, a przez długi czas nie będzie wciskany żaden przycisk, telewizor wyłączy się sam, aby oszczędzać energię;
Uruchomienie serwisu VOD – (ang. video on demand) dodatkowym sposobem na przychód dla hotelu jest video na życzenie, podczas wieczorów na pewno nie jeden Gość zdecyduje się na wypożyczenie filmu w celu obejrzenia, a kwota za wypożyczenie zostanie doliczona do jego rachunku;
Możliwość podglądu terenu hotelu – Goście mogą uzyskać możliwość podglądu obiektów prosto na swoim telewizorze hotelowym, takich jak SPA, plac zabaw, basen czy parking. Dzięki temu mogą być na żywo z ilością osób przebywających na danym terenie ośrodka, bądź monitorować swoje pociechy podczas zabaw.

Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Wszystko w jednym miejscu
Telewizja hotelowa daje możliwość informowania gości o ofercie hotelu, godzinach otwarcia atrakcji hotelowych oraz przekazywania dzięki niej wielu innych informacji. To także świetny sposób na dodatkowy zysk, dzięki VOD czy oszczędzaniu energii. Wykorzystywanie najpopularniejszego medium sprzężonego z systemem do zarządzania hotelem jak POSitive Hotel to szansa na zaproponowanie Gościom wyjątkowych atrakcji podczas pobytu. A wykorzystywanie nowoczesnej technologii to kierunek, który powinien obierać każdy nowoczesny hotel. Już teraz zastosuj najnowocześniejsze rozwiązania telewizji w swoim hotelu. Skontaktuj się z nami, a chętnie pomożemy Ci wdrożyć takie rozwiązanie.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.