Tegoroczny Meetings Week Poland pod hasłem „Siła Networkingu”

0
228
W poniedziałek rozpoczęła się szósta edycja prestiżowego wydarzenia gromadzącego liderów przemysłu spotkań – branży uznawanej za jeden z najbardziej nowoczesny sektor globalnej gospodarki. Meetings Week Poland potrwa do 23 marca i zgromadzi około tysiąca uczestników z całej Polski.

Meetings Week Poland to doskonała platforma wymiany doświadczeń oraz okazja do dyskusji na temat potrzeb, przeszkód i priorytetów rozwoju przemysłu spotkań. Od 2013 roku najważniejsze stowarzyszenia i instytucje sektora eventowego organizują branżową imprezę o charakterze edukacyjno-promocyjnym. Od 2014 organizację tego wydarzenia wspiera natomiast Ministerstwo Sportu i Turystyki (w tym roku honorowy patronat objął Dariusz Rogowski).

Program inauguracyjnego dnia został zdominowany przez prelekcje na temat kluczowych kwestii dla rozwoju przemysłu spotkań w Polsce. Na tapet wzięto przede wszystkim mechanizmy i przykłady dobrych praktyk w pozyskiwaniu oraz organizacji wydarzeń kongresowo-konferencyjnych na szeroką skalę. Podczas drugiego panelu dyskusyjnego poruszono z kolei m.in. kwestię podatku lokalnego.

Więcej szczegółów, w tym dokładny harmonogram, można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej wydarzenia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj