Tegoroczny Meetings Week Poland pod hasłem „Siła Networkingu”

0
91
W poniedziałek rozpoczęła się szósta edycja prestiżowego wydarzenia gromadzącego liderów przemysłu spotkań – branży uznawanej za jeden z najbardziej nowoczesny sektor globalnej gospodarki. Meetings Week Poland potrwa do 23 marca i zgromadzi około tysiąca uczestników z całej Polski.

Meetings Week Poland to doskonała platforma wymiany doświadczeń oraz okazja do dyskusji na temat potrzeb, przeszkód i priorytetów rozwoju przemysłu spotkań. Od 2013 roku najważniejsze stowarzyszenia i instytucje sektora eventowego organizują branżową imprezę o charakterze edukacyjno-promocyjnym. Od 2014 organizację tego wydarzenia wspiera natomiast Ministerstwo Sportu i Turystyki (w tym roku honorowy patronat objął Dariusz Rogowski).

Program inauguracyjnego dnia został zdominowany przez prelekcje na temat kluczowych kwestii dla rozwoju przemysłu spotkań w Polsce. Na tapet wzięto przede wszystkim mechanizmy i przykłady dobrych praktyk w pozyskiwaniu oraz organizacji wydarzeń kongresowo-konferencyjnych na szeroką skalę. Podczas drugiego panelu dyskusyjnego poruszono z kolei m.in. kwestię podatku lokalnego.

Więcej szczegółów, w tym dokładny harmonogram, można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej wydarzenia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.