Staff Helper – asystent pracowników hotelu

0
204
Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Staff Helper to aplikacja hotelowa, która została stworzona po to, aby usprawnić komunikację pomiędzy personelem każdego szczebla oraz ułatwić menadżerom zarządzanie obiektem. Pozwala ona również przyspieszyć wiele procesów tj. odnotowywanie czystości pokojów czy też zasobności minibarów. W jaki sposób? Dlaczego warto postawić na to nowoczesne rozwiązanie?

Błyskawiczny przepływ informacji
Czy w Twoim obiekcie zdarzyła się kiedyś sytuacja, w której podczas trwającej konferencji, szkolenia lub innej, ważnej dla Gości imprezy okazało się, że trzeba dostawić krzesła, wymienić mikrofon, bądź rozwiązać inny problem zgłoszony przez organizatora wydarzenia? Personel powinien szybko pojawić się na miejscu, żeby zlikwidować wszelkie niedogodności. Co jednak, jeśli menadżer nie może skontaktować się z żadnym z pracowników i nie wiadomo, gdzie się znajdują? Mają mnóstwo obowiązków, więc mogą być w każdej części obiektu. Ich szukanie odpada, ponieważ zajęłoby ono zbyt wiele czasu, a organizator oczekuje natychmiastowej reakcji obsługi.

Idealnym rozwiązaniem dla tego typu sytuacji jest aplikacja Staff Helper. Działa ona na każdym urządzeniu z ekranem dotykowym, pracującym na systemie Android (w wersji przynajmniej 4.1) w ramach wewnętrznej sieci WiFi.

Przede wszystkim umożliwia łatwą i szybką komunikację z personelem − menadżer może bez trudu skontaktować się z każdym pracownikiem w dowolnym momencie. Tym samym, pozwala ona na błyskawiczną reakcję obsługi obiektu w każdych okolicznościach, co jest szczególnie ważne podczas nagłych awarii.

Zadowolenie Gości
W hotelach, które nie korzystają z nowoczesnych technologii wiele procesów jest znacznie wydłużonych w czasie. Przykładowo – kiedy obsługa posprząta pokój, odhacza go na papierowej liście i przechodzi do porządkowania kolejnego. Po skończonym obchodzie, menadżer piętra otrzymuje tę listę, kontroluje stan każdego pomieszczenia, a informacja o tych, które są gotowe na przyjęcie nowych Gości trafia na recepcję dopiero po wykonaniu tej całej procedury.

Obiekty, które posiadają aplikację Staff Helper mogą m.in. znacznie szybciej przekazywać recepcji komunikat o tym, które pokoje są już gotowe do ponownego wynajęcia. Wszystko dzięki temu, że obsługa nie zaznacza ich na papierowej liście, ale bezpośrednio w aplikacji, a informacja od razu jest widoczna dla pozostałych pracowników hotelu. Sprawia to, że Gość może szybciej wejść do pokoju − nie musi czekać aż housekeeping uprzątnie wszystkie pomieszczenia co wpływa na jego zadowolenie.

Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Usterki pod kontrolą
Jak wiadomo, w hotelu zdarzają się awarie z powodów technicznych, a czasem po prostu dlatego, że urządzenia z biegiem czasu się zużywają. Profesjonalnie prowadzony obiekt oddaje Gościom klucz do pokoju, dopiero kiedy personel jest pewny, że wszystko działa w nim sprawnie. W natłoku zajęć pracownicy mogą jednak zapomnieć o tym, że dana rzecz lub sprzęt wymaga naprawy.

Dzięki aplikacji Staff Helper jest to mniej prawdopodobne, ponieważ umożliwia ona zanotowanie wszystkich usterek i przypisanie do ich naprawy konkretnego pracownika. Informacje te są widoczne w aplikacji w formie czytelnej listy.

Jest to wygodne rozwiązanie, dzięki któremu od razu widać każdą nieprawidłowość lub awarię w pokoju, a tym samym personelowi trudniej jest ją pominąć lub przeoczyć. Aplikacja Staff Helper nie tylko usprawnia pracę, ale pozwala również na lepsze zarządzanie hotelem i gwarantuje komfort Gości.

Co więcej, Staff Helper pełni funkcję asystenta, który m.in. pozwala mieć lepszy wgląd w regularnie psujące się urządzenia i przedmioty. Tym samym, menadżer może łatwiej podejmować decyzje i mieć większą kontrolę nad hotelem. Przykładowo – jeżeli uszczelka w kranie w danym pokoju regularnie się psuje, to może warto podjąć decyzję o zakupie nowej baterii, co w efekcie zmniejszy koszty.

Sprawne rozliczanie minibaru
Aplikacja Staff Helper pomaga także w zarządzaniu sprzedażą z minibaru. Dzięki niej recepcjonista może błyskawicznie otrzymać informację o zużyciu minibarku co pozwala sprawnie uzupełnić braki i obciążyć Gości odpowiednimi kwotami. Proces ten jest znacznie szybszy niż w przypadku tradycyjnych metod. Nie trzeba czekać aż personel osobiście dostarczy na recepcję odpowiednie informacje, ponieważ są one od razu widoczne w aplikacji.

Jak to dokładnie działa? Od razu po opuszczeniu pokoju przez Gościa obsługa sprawdza stan minibaru i zaznacza go w aplikacji. Dane te są automatycznie przesyłane do systemu recepcyjnego, a rachunek Gościa zostaje obciążony.

Co więcej, wystawiony rachunek jest zgodny z poniesionymi kosztami i nie wprowadza nieporozumień. Recepcjonista nie musi ustalać go z Gościem podczas wymeldowywania ani zdobywać stanu sprzedaży minibaru poprzez bezpośredni kontakt z personelem sprzątającym.

Sprawny przepływ informacji w hotelu jest bardzo istotny dla jego funkcjonowania. Warto zatem zapomnieć o tradycyjnych metodach komunikacji i zastąpić je nowoczesną aplikacją Staff Helper.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.