Horeca Business Club i Horeca Radio patronem medialnym kierunku Zarządzanie Hotelami na Akademii Koźmińskiego

0
765

Portal Horeca Business Club, Horeca Radio, organizator konferencji Hotel Meeting i Gastro Meeting oraz akcji charytatywnej Hotel Super Heroes, objął patronatem medialnym kierunkowe studia na Akademii im. Leona Koźmińskiego „Zarządzanie Hotelem”. Teraz na bieżąco będziemy informować o nowościach. Będzie można również posłuchać audycji, które przybliżą tematykę kierunku i sylwetki wykładowców. 

Kierunek został utworzony w odpowiedzi na wzrastające zapotrzebowanie na wykwalifikowaną kadrę zarządzającą. Dlatego celem studiów jest wykształcenie kolejnego pokolenia hotelarzy na stanowiskach decyzyjnych, a dzięki temu stworzenie nowej jakości w zakresie zarządzania hotelami. Nacisk będzie położony nie tylko na przekazywaną wiedzę teoretyczną, ale zdecydowanie bardziej na nabywanie praktyki niezbędnej w zarządzaniu obiektem hotelowym.

Ramowy program:

Wprowadzenie

  • Global Hotel Industry – przegląd
  • Zajęcia integracyjne

Zarządzanie strategiczne w hotelarstwie

  • Dyrektor hotelu – strategie i narzędzia
  • Obowiązki dyrektorów departamentów:
  • F&B Management
  • Rooms Division and Spa Management
  • MICE Management
  • Front Office Management
  • Planowanie strategiczne
  • Analiza rentowności
  • Nabywanie umiejętności miękkich

Sprzedaż i marketing usług hotelowych

  • Planowanie budżetu oraz działań sprzedażowych i marketingowych
  • Marketing internetowy – strategia i budżetowanie
  • Revenue management
  • Zasady analizy konkurencji oraz innych danych rynkowych
  • Zarządzanie kosztami
  • Budowanie i zarządzanie działem sprzedaży w hotelu

Komunikacja

  • Sztuka prezentacji
  • PR
  • Komunikacja wewnętrza

Rachunkowość

  • Rachunkowość zarządcza w hotelarstwie USALI
  • Opracowywanie raportów i sprawozdań

HR w hotelarstwie

  • Hotel to ludzie czyli budowanie zespołu
  • Organizacja pracy w hotelu czyli sztuka motywowania i kierowania zespołem
  • Projektowanie procesu rekrutacyjnego
  • Proces on boarding’u / wdrażania pracowników
  • Employer Branding
  • International Human Resources

Hotelowi goście

  • Zarządzanie oczekiwaniami gości
  • Codzienna interakcja z gośćmi – psychologia zachowań
  • Protokół i etykieta

Budowa hotelu od podstaw (projekt końcowy)

  • Studenci będą mieli za zadanie stworzenie w 3-4 osobowych grupach konceptu hotelu i zaprezentowanie go na zakończenie studiów.
  • Franczyza czy marka własna?
  • Biznes plan
  • Analiza rynku – narzędzia
  • Obowiązujące przepisy prawne – dostosowanie procedur do obowiązujących ustaw
  • Systemy hotelowe – rodzaje i zasady wdrożenia
  • Struktura zatrudnienia
  • Analizy zewnętrzne i wewnętrzne
  • Planowanie otwarcia hotelu i organizacja imprezy otwierającej

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.