Sieć Dobry Hotel z nową Dyrektor Marketingu

0
2005
Związana przez ponad dekadę z Hotelem Haffner Hanna Lasoń przenosi się z Sopotu do Gdańska. Absolwentka Akademii Klausenhof w Dingden oraz Politechniki Koszalińskiej na wydziale Ekonomii i Zarządzania zajmie się teraz marketingiem oraz budowaniem wizerunku sieci Dobry Hotel.

Hanna Lasoń rozpoczęła karierę w branży hotelarskiej i turystycznej od roli specjalisty działu sprzedaży w Hotelu Astor w Jastrzębiej Górze oraz rezydenta w koncernie TUI Deutschland. Przez ostatnie 12 lat związana była z Hotelem Haffner, gdzie piastowała stanowiska najpierw Marketing & Sales Executive Managera, a następnie Dyrektora Hotelu. W czasie jej kadencji sopocki obiekt został nagrodzony kilkoma prestiżowymi wyróżnieniami.

Jako pracownik czołowej trójmiejskiej firmy marketingowej Lasoń koordynowała z kolei m.in. kampanię produktową kluczowego klienta agencji, a do zakresu jej obowiązków należało przygotowywanie spotów telewizyjnych, radiowych, billboardów, czy też materiałów POS.

W tym roku portfolio firmy Dobry Hotel powiększy się o kilka nowych lokalizacji. W Poznaniu pierwszych gości powita Hotel Altus, we Wrocławiu otworzony zostanie Best Western Premier Hotel City Center, a do trójmiejskich obiektów należących do sieci dołączy czterogwiazdkowy Hotel Deo Gdańsk Old Town, usytuowany w samym sercu Starego Miasta.

Dobry Hotel jest również jednym z trzech operatorów hotelowych, który uzyskał status partnera franczyzowego Marriotta dla przyszłych inwestycji, co oznacza, że będzie mógł zarządzać obiektami amerykańskiej sieci lub je dzierżawić. Marriott chce rozwijać w Polsce m.in. marki Moxy, AC Hotels by Marriott, Residence by Marriott oraz Courtyard by Marriott.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.