Pyszne komentuje „blokowanie” zamówień

0
424

Wczoraj informowaliśmy o tym, że serwis Pyszne.pl blokował zamówienia składane przez klientów, przez co restauratorzy odnotowali straty. Dziś Pyszne.pl przesłało nam swoje oświadczenie w tej sprawie.

„Dostawy realizowane przez kurierów Pyszne.pl dotyczą około 10% wszystkich zamówień. W przypadku, gdy z powodu zbyt dużej liczby zamówień wszyscy kurierzy Pyszne.pl są zajęci, możliwość zamówienia dań z restauracji z danego obszaru jest czasowo ograniczona po to, żeby dostawy przebiegały płynnie. Opisana sytuacja dotyczyła około 5% wszystkich zamówień z dnia, w którym wprowadzono Kanapkę Drwala. Bazując na danych z poprzedniego roku, również i w tym oczekiwaliśmy wysokiej popularności Kanapki. W dniu jej wprowadzenia na ulice wyjechała więcej niż standardowa liczba dostawców. Zainteresowanie daniem przerosło jednak wszelkie oczekiwania, co spowodowało czasową niedostępność kurierów do realizacji później napływających zleceń. Taka możliwość jest uwzględniona w warunkach umowy z naszymi restauracjami partnerskimi. Wyciągnęliśmy wnioski z zaistniałej sytuacji i obiecujemy, że w przyszłym roku będziemy lepiej przygotowani.”

Biuro prasowe Pyszne.pl

Mamy także zapewnienie, że wkrótce otrzymamy odpowiedzi na nasze pytania w związku z zaistniałą w ubiegłym tygodniu sytuacją. Gdy tylko otrzymamy odpowiedzi, opublikujemy je na łamach naszego portalu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.