Przyszłość przemysłu spotkań odc. 4 – Dlaczego warto łączyć siły? (Horeca Radio)

0
66
Advertisement

Krzysztof Celuch opowiada na przykładach zagranicznych organizacji dlaczego warto łączyć siły by zdobywać jeszcze większe zlecenia i projekty eventowe do realizacji. Zapraszamy do wysłuchania audycji!

Dr Krzysztof Celuch pełni obecnie funkcję pełnomocnika rektora ds. współpracy z biznesem Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Grupy Uczelni Vistula w Warszawie. Jest także wykładowcą Akademii Finansów i Biznesu Vistula oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Jako wykładowca współpracuje m.in. z San Diego State University, Skema Business School, Uniwersytetem Warszawskim. Jest autorem artykułów i książek z obszaru przemysłu spotkań, raportów i projektów badawczych, w tym pierwszego w Polsce, a ósmego na świecie raportu „Wpływ ekonomiczny przemysłu spotkań na gospodarkę” (Poland Meetings Impact). Jest organizatorem międzynarodowej konferencji skierowanej do studentów IMEX MPI Warsaw Future Leaders Forum, której pierwsza edycja odbyła się w 2005 roku. Inicjuje i organizuje w Polsce Global Meetings Industry Day.
Doświadczenie zawodowe w branży spotkań zdobywał na różnych polach, ale przede wszystkim pracując dla biur marketingu miejsc. Do lipca 2017 roku był kierownikiem Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej, obecnie skupia się na działalności naukowej, aktywności w polskich i międzynarodowych organizacjach branżowych (jak SITE czy MPI) oraz prowadzi firmę Celuch Consulting. Jest mówcą na konferencjach w Polsce i na świecie, prowadzi szkolenia.
Krzysztof Celuch jest także przewodniczącym jury konkursu MP Power Awards.

Krzysztof Celuch jest absolwentem turystyki i rekreacji na AWF w Warszawie oraz doktorem nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Partnerzy audycji:

   

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.