Fundacja Polish Prestige Hotels zmieniła szyld

0
229
Współpracująca z Heritage Hotels Poland Fundacja Polish Prestige Hotels ogłosiła zmianę nazwy i dokonała rebrandingu marki. Od teraz firma będzie funkcjonować na rynku pod nazwą Harmony Polish Hotels. Zaprezentowano także nowe logo łączące tradycję z nowoczesnością.

Polish Prestige Hotels działa na rynku od 1997 roku. W marcu minionego roku połączyła siły z Fundacją Heritage Hotels Poland. Owocem tej fuzji jest wspólna strategia marketingowa obu organizacji działających teraz pod nową nazwą.

Harmony Polish Hotels jest największym w Polsce konsorcjum marketingowym wspierającym polskie hotele niezależne w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku. Nowa nazwa symbolizuje zmiany, „nowe otwarcie”, a także kooperację różnorodnych hoteli oferujących wysoki poziom usług, sięgający daleko poza rynkowe standardy, oraz doświadczenie na własnej skórze prawdziwie polskiej gościnności.

„Harmony Polish Hotels jest wynikiem połączenia 20-letniego doświadczenia Polish Prestige Hotels oraz dziedzictwa polskich hoteli historycznych Heritage Hotels Poland, a także wspólnej pasji dla polskiej tradycji gościnności, polskiej i lokalnej kultury. Zależy nam na wykreowanie wizerunku marki organizacji dynamicznej, nowoczesnej, z wizją i jasnym przekazem korzyści, będącej autorytetem w branży” – powiedział Prezes Zarządu, Krzysztof Jędrocha.

Obrana przez włodarzy strategia ma na celu rozwój organizacji o hotele z sektora Premium. Zakłada też wsparcie marketingowe przy pozyskiwaniu gości dla Hoteli Harmony Polish Hotels poprzez swoją silną markę o wysokiej reputacji, a tym samym przy zwiększaniu zainteresowania tymi obiektami.

Fundacja Polish Prestige Hotels integruje obecnie ponad 40 niezależnych hoteli o zróżnicowanym, wyjątkowym charakterze, zlokalizowanych na terenie całego kraju.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.