PKP szuka mobilnej gastronomii dla wybranych pociągów

0
999
Fot.: Materiały prasowe PKP Intercity

PKP Intercity opublikowało zapytanie rynkowe (RFI) dot. usługi sprzedaży mobilnej artykułów spożywczych i napojów w wybranych pociągach PKP Intercity, w których nie ma wagonu lub miejsca gastronomicznego.

Usługa polegałaby na prowadzeniu sprzedaży mobilnej dot. artykułów spożywczych oraz napojów ciepłych i zimnych, z wyłączeniem napojów alkoholowych. Miałaby być ona zapewniona w wybranych pociągach kategorii InterCity (IC) i Twoich Linii Kolejowych (TLK), w których składzie nie ma wagonu gastronomicznego lub miejsca gastronomicznego i których czas przejazdu wynosi powyżej 5 godzin.

Przez sprzedaż mobilną PKP Intercity rozumie sprzedaż prowadzoną za pomocą wózków-minibar lub innej formy pozwalającej na dogodną sprzedaż w trakcie jazdy pociągów. W ramach usługi potencjalny wykonawca byłby zobowiązany do zapewnienia odpowiedniego wyposażenia niezbędnego do prowadzenia sprzedaży mobilnej, w tym m.in. minibarów, termosów, jednorazowych naczyń, jak również zaopatrywania się w artykuły spożywcze do późniejszej sprzedaży w pociągach. Potencjalni wykonawcy w swoim zgłoszeniu mają potwierdzić możliwość realizacji przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w OPZ, wycenić koszt usługi oraz określić miesięczną sumę długości odcinków (w km), które będą obsługiwać. PKP Intercity jest jednak otwarte na negocjacje i rozmowy dotyczące dogodnego dla potencjalnego wykonawcy sposobu świadczenia usługi.

Termin składania informacji upływa 17 kwietnia 2023 roku o północy. Szczegóły dot. zapytania o informacje dostępne są na stronie: https://pkpintercity.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/386646/rfi-usluga-sprzedazy-mobilnej-artykulow-spozywczych-i-napojow-w-wybranych-pociagach-pkp-intercity-s-a-w-ktorych-skladzie-nie-ma-wagonu-lub-miejsca-gastronomicznego

PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, łączy mniejsze ośrodki z aglomeracjami, a także umożliwia wygodne podróżowanie po Europie zapewniając mieszkańcom coraz większej liczby miast i miejscowości dostępność komunikacyjną. W ramach rozszerzonej strategii inwestycyjnej „PKP Intercity – Kolej Dużych Inwestycji” do 2030 roku Spółka przeznaczy 27 mld zł na nowoczesny tabor oraz przyjazne środowisku stacje postojowe. W 2030 roku cała flota PKP Intercity będzie nowa lub zmodernizowana, co zapewni wysoki poziom bezpieczeństwa podróży i wygody. Przewoźnik dąży do tego, by oferować pasażerom wysoki oraz powtarzalny standard podróży i intensywnie rozwija ofertę dla pasażerów, by kolej stała się środkiem transportu pierwszego wyboru. Rozwój kolei jako najbardziej ekologicznego środka transportu zbiorowego wpisuje się w założenia Europejskiego Zielonego Ładu. PKP Intercity ma ambicję, aby stać się pierwszym polskim przewoźnikiem pasażerskim, którego działalność będzie neutralna dla klimatu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.