Organizatorzy konferencji hotelarskich wspierają się w trudnych czasach

0
658

W poniedziałek 9 listopada poinformowaliśmy o zmianie terminu konferencji Hotel Meeting Online. W związku z niepewną sytuacją w branży, postanowiliśmy dać naszym Drogim Hotelarzom czas na wprowadzenie zmian. Bardzo nas cieszy, że inni organizatorzy wydarzeń dla branży hotelarskiej również postanowili iść w ślad za nami – i to dosłownie. Nie pozostaje nam nic innego jak zaprosić Państwa w styczniu na oba wydarzenia – Hotel Meeting Online i Hotel Trends Poland&CEE.

VIII edycja konferencji Hotel Meeting Online „W poszukiwaniu rozwiązań” startuje 12 stycznia. Całe wydarzenie potrwa trzy dni. Na dzień 14 stycznia zaplanowaliśmy szereg warsztatów. To właśnie wówczas startuje konferencja Hotel Trends Poland&CEE. Wydarzenie odbędzie się  jako konferencja hybrydowa. Paneliści wystąpią stacjonarnie na scenie w hotelu Renaissance, a zajerestrowani uczestnicy będą mogli skorzystać z transmisji na żywo w jakości HD. Więcej informacji  o wydarzeniu już wkrótce ma pojawić się na www.hotel-trends.pl.

Zatem, aby dać Państwu możliwość zorganizowania sobie tego styczniowego tygodnia i móc w pełni wykorzystać propozycje konferencyjne już dziś zachęcamy do rejestracji i zapoznania się z programem naszego wydarzenia.

Proponujemy zakup biletu w specjalnej cenie 199 zł, który jest dostępny do 28 grudnia. To wersja ALL INCLUSIVE – cena zwiera dostęp do wszystkich elementów konferencji dla jednego urządzenia (na jeden login nie będzie się można zalogować na dwóch komputerach). Otrzymują Państwo dostęp do ponad 30 godzin transmisji na żywo oraz dostęp do tych nagrań przez miesiąc po konferencji. Co bardzo ważne – poza edukacją,  korzyścią dodaną będzie element integracyjny oraz motywacyjny zespołu.

W sumie przygotowaliśmy 12 prezentacji, 8 grup dyskusyjnych i 8 warsztatów, łącznie ponad 30 godzin nagrań, które będą dostępne dla uczestników nawet miesiąc po konferencji. Zachęcamy do zapoznania się z programem:

UDZIAŁ W WARSZTATACH JEST DODATKOWO PŁATNY – DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ

PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING ONLINE 12-14 STYCZNIA

Zachęcamy Państwa do organizowania wspólnego udziału w konferencji w hotelach, zrobienia zdjęć lub nagrania filmów, a my je opublikujemy – pokażmy jak w tych trudnych czasach jednoczy się branża hotelarska!

Nie warto czekać na ostatnią chwilę. Bilety w cenie 199 zł będą dostępne tylko do 28 grudnia. Po tym terminie ceny biletów będą wzrastać. Dostępne są także bilety dla szkół i nauczycieli w cenie 99 zł. Dlatego zachęcamy do rejestracji już dziś:

REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ HOTEL MEETING ONLINE 12-14 STYCZNIA

Dodatkowo zaplanowaliśmy nowość – Rozmowy 1:1!

Można umówić się na rozmowę telefoniczną z innymi uczestnikami każdego dnia konferencji. Wystarczy kliknąć przycisk rozmowy 1:1 w aplikacji Meeting 15.Wybrać osobę. Wybrać godzinę. Następnie w sekcji rozmowy 1:1 widoczne będzie czy ta osoba potwierdziła rozmowę, jeśli tak widać jej numer. Rozmowa jest zaplanowana na 15 minut.

Natomiast w czwartek 14 stycznia zaplanowaliśmy podsumowanie konferencji i afterparty na HORECA TV – ogłosimy wówczas zwycięzców gier i opublikujemy wyniki ankiet.

Zachęcamy do śledzenia wydarzeń na Facebook’u:

https://www.facebook.com/horecabc

lub

https://www.facebook.com/TVhoreca

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.