Nowa strategia Weco-Travel w obszarze MICE

0
293
Firma Weco-Travel, działająca m.in. w sektorze spotkań biznesowych, wydzieliła sub-brand pod nazwą Weco-Travel Meetings & Incentives. Zmiany wizualne mają uwypuklić wprowadzone innowacje w zakresie komunikacji.

W ramach nowo powstałego sub-brandu funkcjonują obecnie dwie sekcje: jedna poświęcona spotkaniom i konferencjom, a druga eventom biznesowym. Firma zaprezentowała nowe logo, odświeżoną identyfikację wizualną ma też utworzony niedawno dział Customer Care & Relations. Strategia ta ma na celu wzmocnienie oraz podkreślenie różnorodności oferty Weco-Travel. Niebawem zaktualizowane logotypy pojawią się także w pozostałych biurach na Starym Kontynencie.

„Nieustannie pracujemy nad rozszerzeniem portfolio naszych usług i wzbogacaniem oferty wyjazdów incentive i wyjazdów integracyjnych o autorskie programy. Poszerzyliśmy nasze możliwości oferowania wyjazdów aktywnych oraz na duże wydarzenia sportowe. Nasz zespół liczy już 18 osób. Dołączyli do nas profesjonaliści z dziedziny organizacji wyjazdów zimowych” – powiedziała Grażyna Grot-Duziak, Meetings & Incentives Dept Polska, Czechy, Węgry, Rumunia, cytowana przez portal Meeting Planner.

Weco-Travel istnieje od 1992 roku i jest czołową marką zarządzającą wyjazdami służbowymi oraz oferującą zaawansowane rozwiązania technologiczne. Swoje biura posiada m.in. w największych polskich miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław i Gdynia. Firma zapewnia profesjonalne podejście względem podróży służbowych. Oprócz rezerwacji biletów lotniczych i kolejowych, a także pobytów w hotelach, konsumenci mają możliwość wynajmu samochodów oraz są obejmowani obsługą posprzedażową.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.