Nowa aplikacja Google Assistant dla klientów holenderskich linii lotniczych

0
93
KLM uruchomił usługę głosowego szukania lotów. Klienci, którzy zainstalują aplikacje na urządzeniach mobilnych będą mogli znacznie szybciej wyszukać określony lot.

Pomoc przy znalezieniu odpowiedniej oferty:

1.Uaktywnij serwis wyszukiwania biletów prosząc  o rozmowę z KLM

2.Po pojawieniu się tzw. Bluebot będziesz zapytany o  destynację, port wylotowy i date

całej podróży.

3.Zostaniesz poinformowany o linku, gdzie można już samodzielnie zarezerwować lot.

Aplikacja działa tylko w języku angielskim i niderlandzkim.

Bluebot jest technologią, która opiera się na sztucznej inteligencji, posiada własną osobowość w zależności od sytuacji i reakcji klienta, ukazuje różne cechy charakteru zarówno te pozytywne jak i negatywne. Korzysta z aplikacji messanger, by odpowiedzieć na wszystkie pytania rezerwacji.

Angielska wersja aplikacji już istnieje, a holenderska jest w trakcie realizacji. Aktualnie tylko na smartphonach i tabletach, ale zostanie też rozszerzona na urządzenia mobilnych takich jak Google Home.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.