„Najlepsza konferencja hotelarzy” – podsumowanie Hotel Meeting

0
1752
Fot.: Bartek Dziedzic

9 grudnia miała miejsce 9. edycja konferencji Hotel Meeting, która zgromadziła mnóstwo hotelarzy z całej Polski. Uczestnicy niejednokrotnie twierdzili, że to „najlepsza konferencja hotelarzy”. Oto dlaczego.

Hotel Meeting, przeciwieństwie do wielu innych wydarzeń branżowych, nigdy nie był przez organizatorów nazywany największą czy najważniejszą konferencją hotelarzy. Ocenę w tym przypadku wystawiają sami uczestnicy, którzy przy każdej edycji nie kryją słów zadowolenia. Tak było i tym razem, a my w kilku punktach postaramy się opowiedzieć dlaczego tak się dzieje. IX edycję uczestnicy w ankiecie ocenili na 8,93/10 pkt. Kolejna edycja już na wiosnę, szczegóły wkrótce!

Grudniowa edycja zgromadziła olbrzymią ilość hotelarzy z całej Polski. Uczestniczyli w niej także właściciele i dyrektorzy obiektów z Mazur czy Pomorza! AC Hotel by Marriott Kraków przywitał gości z pełną otwartością i dużą gościnnością, co zostało wyrażone przez uczestników w opiniach po konferencji.

Fot.: Bartek Dziedzic

Hotelarze dla hotelarzy
Po pierwsze program Hotel Meeting tworzą sami hotelarze, którzy tworzą radę programową, a ta wspólnie debatuje zarówno nad tematyką konferencji, jak i nad osobami, które należy zaprosić do wystąpienia na scenie. Zadaniem rady jest także zbudowanie optymalnej konstrukcji wydarzenia. To oni ustalają czy konferencja będzie miała prezentacje, panele dyskusyjne czy warsztaty. Jednym zdaniem, rada hotelarzy tworzy zarys całego wydarzenia.

Fot.: Bartek Dziedzic

Dość teorii, tylko praktyka
Po drugie Hotel Meeting odpowiada na bieżące potrzeby branży, tj. porusza tematykę, która jest najbardziej istotna w danym czasie dla hotelarzy. Co ważne, cały program daje wskazówki i praktyczne przykłady co zrobić by rozwiązać dany problem, a nie tylko teorię.

Fot.: Bartek Dziedzic

Więcej nowych twarzy
Wiele wydarzeń branżowych tworzonych jest niemal od kalki, zarówno pod kątem tematyki jak i składu osób występujących na scenie. Co roku w programach widać te same nazwiska, panele dyskusyjne w tych samych składach co sprawia, że dyskusje nie wnoszą do branży nic nowego. Hotel Meeting to zupełne przeciwieństwo takiego podejścia, a na scenie tej konferencji zawsze pojawia się mnóstwo nowych nazwisk związanych z hotelarstwem. Tak było i tym razem.

Fot.: Bartek Dziedzic

Hyde Park
Po raz pierwszy na konferencji wprowadzono panel dyskusyjny bez określonej tematyki. Ideą było zaangażowanie w dyskusję całej sali i to się udało w 100%. Nie trzeba było nikogo wywoływać do odpowiedzi, wręcz ustawiała się kolejka chętnych, by zabrać głos. Rozmawiano o wszystkich istotnych sprawach, wynagrodzeniach, rekrutacji, motywacji, zmianach pokoleniowych, zarządzaniu i wielu innych. Zaangażowanie uczestników było tak duże, że dyskusja mogłaby trwać zapewne wiele godzin.

Fot.: Bartek Dziedzic

Atmosfera
Takiego klimatu nie ma nigdzie. Konferencja prowadzona jest w bardzo profesjonalny sposób, ale jednocześnie z dużą swobodą i luzem. Panuje atmosfera przyjaźni i gościnności.

Fot.: Bartek Dziedzic

Wystawcy
Hotel Meeting przy każdej edycji gromadzi największe grono dostawców produktów i usług, którzy korzystają z okazji i prezentują swoje oferty. Dla samych hotelarzy to także, świetny moment na poznanie nowych rozwiązań, ale też spotkania z dotychczasowymi dostawcami. Wszystko zorganizowane w niezobowiązującej atmosferze, a więc hotelarze nie czują, że cokolwiek się im narzuca. Wielkie podziękowania dla wszystkich firm, które wsparły to wydarzenie.

Fot.: Bartek Dziedzic

Hotelowe Xmas Party
To impreza, która odbywa się cyklicznie już od kilku lat, jednak pierwszy raz została połączona z konferencją i jak się okazało to był strzał w dziesiątkę. 2/3 uczestników wydarzenia wzięło udział w wieczornym spotkaniu i bawiło się do białego rana. To dało świetną okazję do kolejnych rozmów branżowych, ale co ważne, do nawiązania nowych znajomości branżowych.

Fot.: Bartek Dziedzic

Akcja charytatywna
Od kilku lat w ramach Hotel Super Heroes hotelarze pomagają dzieciom. Tym razem nie było inaczej i podczas konferencji wspomogliśmy dwa krakowskie domy dziecka. W sumie zebraliśmy prezenty dla 28 dzieci w wieku od 1 roku do 17 lat. Zlicytowaliśmy także voucher przekazany przez Ostoja Chobienice na pobyt w tym obiekcie za kwotę 5100 złotych!

Fot.: Bartek Dziedzic

Podsumowanie
Hotel Meeting to konferencja tworzona przez hotelarzy dla hotelarzy. Uczestnicy otrzymują praktyczne rozwiązania działające w obiektach reprezentowanych przez osoby występujące na scenie. To miejsce gdzie praktyczną wiedzą dzielą bardzo doświadczeni hotelarze na co dzień zaangażowaniu w operacyjne funkcjonowanie obiektów. Hotel Meeting to konferencja wszystkich hotelarzy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.