MPI Poland Chapter podsumowuje szkolenie – Sprzedaż wczoraj, dziś i jutro, czyli co, tak naprawdę, się zmienia

0
140

Podczas praktycznego warsztatu realizowanego w ramach cyklu programu edukacyjnego MPI Poland Chapter pt. Meeting Professional Exellence Classes (MPEC), uczestnicy poznali najbardziej aktualne podejście do sprzedaży , dowiedzieli się, jak właściwie reagować na negatywne opinie klientów i poznali odpowiedź na nurtujące pytanie – czy nowa generacja klientów nadal potrzebuje bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą z krwi i kości.

Obydwie edycje wydarzenia – w Warszawie i Katowicach – poprowadził Marcin Renduda – mówca, konsultant i trener na co dzień zajmujący się rozwojem kompetencji oraz organizacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobywanemu w polskich i zagranicznych firmach, gdzie pracował jako specjalista, menedżer oraz dyrektor wyższego szczebla, stał się ekspertem sprzedaży i zarządzania zespołami sprzedażowymi, marketingu oraz rozwoju organizacji, co zauważyli i docenili uczestnicy szkolenia, przyznając trenerowi maksymalnie wysoką notę w ankietach ewaluacyjnych za praktycznie przekazywaną, osadzoną w naszej branży wiedzę.

Podczas szkolenia trener na konkretnych przykładach nauczył nas, jak powinniśmy prowadzić komunikację online z naszymi klientami oraz w jaki sposób przygotować prezentację sprzedażową, zarówno dla osoby decydującej, jak i niedecyzyjnej. Zwłaszcza te informacje zapadły mi w pamięć jako najbardziej pomocne w codziennej pracy – podsumowuje Dmytro Moiseienko  – Technical coordinator w Mazurkas Congress Management, który wziął udział w wydarzeniu zrealizowanym 4 lutego 2020 roku w hotelu Arche Geologiczna w Warszawie.

Profesjonaliści branży spotkań podczas szkolenia dowiedzieli się między innymi, jaka jest przyszłość komunikacji, analizowali aktualne przypadki ukazujące, jak działają „game changers” i poznali kluczowe mechanizmy stosowane w budowaniu efektywnych działań marketingowych i sprzedażowych. Nie zabrakło refleksji nad zachowaniami konsumenckimi, odpowiednim stylem komunikacji z różnymi pokoleniami i poszukiwania efektywnych sposobów adresowania oferty do różnorodnych grup docelowych, lojalnością klientów, poznawania ich potrzeb oraz kształtowania wizerunku marek.

Co najbardziej mnie zainteresowało, to fakt, że wciąż mogę poszerzać swoje kompetencje dotyczące budowania perswazyjnej komunikacji marketingowowej i sprzedażowej – zauważa Krzysztof Wiewióra zarządzający wypożyczalnią sprzeteventowy.pl, pozytywnie oceniając szkolenie, w którym wziął udział 3 marca 2020 roku w hotelu Park Inn by Radisson  w Katowicach.Szczególnie zainteresowały mnie aktualne badania z zakresu psychologii społecznej, psychologii reklamy i socjologii, które pozwoliły przyjrzeć się konkretnym działaniom klientów.

Na kolejne spotkanie z cyklu Meeting Professional Excellence Classes polski oddział stowarzyszenia MPI zaprasza do Krakowa już w maju. Warsztat będzie poświęcony zagadnieniu odporności psychicznej. Pełna informacja na temat wydarzenia i rejestracja online są dostępne na stronie: www.mpiweb.pl.

Fot. Adam Janoszek

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.