Marketing w gastronomii – Budowanie strategii marketingowej w social mediach (Horeca Radio)

0
943

Zapraszamy do wysłuchania siódmego odcinka audycji z cyklu „Marketing w gastronomii”. Rafał Krzycki i Bartosz Paczyński rozmawiają o tym jak skutecznie budować strategię marketingową restauracji w social mediach.

 

Bartosz Paczyński

Bartosz Paczyński wykorzystuje Social Media do zwiększania sprzedaży oraz promocji wizerunku. Od ponad 10 lat wspiera firmy w działaniach SEM i jest Certyfikowanym Partnerem Google AdWords. Prowadzi agencję Social Media Content Hero wyspecjalizowaną w kampaniach Social Media (LinkedIn, Facebook, Instagram, YouTube) oraz Google AdWords. Trener i Szkoleniowiec. W jego portfolio znajdują się takie firmy jak: Onet.pl, Tajskie Spa, Huawei, Ladies First, Axel Springer Polska, Techland, Akademia Leona Koźmińskiego.

 

Partnerzy audycji:

     
 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.