Maciej Sikorski business development managerem w Emlab

0
67
Advertisement
Do agencji Emlab (Grupa S/F) dołączył Maciej Sikorski, który objął stanowisko business development managera. Sikorski przeszedł do Emlab z Runmageddonu, gdzie pełnił funkcję commercial & sales directora.


Maciej Sikorski
W Emlab będzie odpowiedzialny za komercjalizację portfela biznesowego agencji oraz rozwój obszaru business development. Do jego zadań będzie należał rozwój biznesu, między innymi w oparciu o kreację i sprzedaż produktów własnych z wykorzystaniem szerokich kompetencji pozostałych spółek w ramach Mediacap: gamingowych (Gameset), influencer marketing (Talent Media / LifeTube) oraz digitalowych (The Digitals). Będzie raportował bezpośrednio do Wojciecha Małysza, managing directora.

– Dołączenie Macieja do naszego zespołu to konsekwencja rozwoju agencji, ale i kolejny krok w realizacji strategii, w którą wpisuje się rozwój własnych formatów i działań opartych o unikalne na rynku połączenie kompetencji całej Grupy. Korzystając z tej synergii, chcemy zaoferować naszym klientom skuteczne rozwiązania, które realnie przełożą się na rozwój ich biznesów i sprzedaż. Maciej to doświadczony i skuteczny manager, które doskonale rozumie cele i wyzwania jakie przed nami stoją, dlatego nie mam wątpliwości, że świetnie poradzi sobie w nowej roli – komentuje Wojciech Małysz.

Maciej Sikorski posiada 14-letnie doświadczenie w branży event marketingu oraz sponsoringu sportowego (sprzedaż praw sponsoringowych). Ostatnie dwa lata spędził jako commercial & sales director w Runmageddonie, gdzie w całości odpowiadał za komercjalizację biznesowego portfela marki. Przez ten czas wartość wpływów z tytułu sprzedaży praw sponsoringowych wzrosła o 250 procent.

Wcześniej przez trzy lata zajmował stanowisko senior account managera w Havas Sports & Entertainment, gdzie pracował między innymi dla takich klientów jak: Grupa Adidas, Coca-Cola, Kia, Polpharma czy Sony Computer & Entertainment.
Zanim dołączył do Havas Sports & Entertainment, związany był między innymi ze Sport Management Polska, gdzie odpowiadał za realizację jednego z największych polskich projektów sponsoringowych – T-Mobile Ekstraklasa.

Doświadczenie zawodowe zdobywał również w jednym z łódzkich klubów golfowych na stanowisku PR & event managera oraz jako manager reprezentacji Polski w rugby. Od maja 2017 roku jest licencjonowanym promotorem boksu zawodowego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.