Jak sprawnie rozliczać klientów w gastronomii?

0
169
Fot.: Materiały prasowe GoPOS

Opinia gości odwiedzających nasz lokal gastronomiczny to niezwykle kluczowy aspekt prowadzenia tego typu działalności. Personel, który sprawnie obsługuje stoliki i przede wszystkim szybko rozlicza gości – realnie wpływa na poprawę wizerunku restauracji. W poniższym artykule dowiesz się jak skutecznie skrócić proces przyjmowania płatności za zamówienia.

Realizuj każdą płatność z jednego urządzenia

Aby usprawnić cały proces rozliczeniowy z klientami, warto na początek wybrać dogodny dla naszego punktu gastronomicznego system sprzedażowy. Takie narzędzie umożliwia nie tylko przyjmowanie zamówień bezpośrednio z jednego urządzenia – Twojego POS – ale i zatwierdza każdą z dostępnych sposobów płatności, jak: gotówka, BLIK, karta kredytowa. Uzyskanie płatności zajmuje parę sekund, co prowadzi do szybszej obsługi konsumenta. Dzięki temu zadowolenie naszego klienta wzrasta, a my zyskujemy większą kontrolę nad wszystkimi płatnościami w restauracji.

Fot.: Materiały prasowe GoPOS

Korzystaj z terminalu zintegrowanego z POS

Płatności z wykorzystaniem terminalu są obecnie bardzo popularne. Zdarza się jednak, że kelnerzy przez pomyłkę wprowadzają do niego złe kwoty. Przez to realizacja płatności niepotrzebnie się wydłuża, co prowadzi do niezadowolenia klientów. Z tego powodu warto wybrać specjalny system POS z wbudowaną integracją z terminalem, która natychmiastowo przekazuje na nasze urządzenie płatnicze potrzebne informacje na temat wartości rachunków i zamówień. Ograniczamy w ten sposób pojawiające się błędy i znacznie przyspieszamy płatności, bo nie musimy wprowadzać ich ręcznie.

Przeprowadzaj rozliczenia bezpośrednio przy stolikach

Wyposażenie pracowników w tablety i zainwestowanie w mobilnego kelnera to klucz do zwiększenia satysfakcji naszych klientów. Dzięki niemu możemy przyjmować zamówienia i realizować rozliczenia na tabletach – bezpośrednio przy stolikach gości. Płatności możemy finalizować także offline, w przypadku awarii lub chwilowego braku Internetu. Dodatkowo, mobilny kelner oferuje wszelkie udogodnienia także dla naszych gości – umożliwia dzielenie lub łączenie rachunków oraz przyjmowanie różnych metod płatności, zgodnie z ich preferencjami.

Fot.: Materiały prasowe GoPOS

Postaw na samoobsługę

W branży gastronomicznej opcje samoobsługowe, także w kontekście płatności, cieszą się coraz większą popularnością. Dlatego przydatnym rozwiązaniem jest E-menu, czyli możliwość bezkontaktowego składania zamówień za pomocą smartfonów. Umieszczając na stolikach w restauracji specjalny kod QR, który goście będą mogli zeskanować za pomocą swoich telefonów komórkowych – umożliwiamy im spokojne zamówienie, a następnie opłacenie posiłku z poziomu własnego telefonu. Korzystanie z takiego menu pozwala ograniczyć obsługę kelnerską do minimum, przyspiesza przebieg płatności i przede wszystkim podnosi zadowolenie klientów.

Wykorzystując różnego rodzaju rozwiązania technologiczne zapewniamy gościom usługi oraz transakcje na najwyższym poziomie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat dostępnych systemów na rynku – sprawdź ofertę GoPOS.

Fot.: Materiały prasowe GoPOS



ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.