Jak budować relacje z gościem hotelowym podczas kwarantanny?

0
1004

Miejskie hotele – w przeciwieństwie do tych na morzem czy w górach – cały czas czekają na gości. Wszystko dlatego, że ich głównymi klientami są goście biznesowi i z zagranicy, a tych jak na razie jest jak na lekarstwo. Czekając na lepsze czasy hotelarze jednak nie próżnują. – To czas wzmożonej aktywności i wykorzystania technologii do budowania więzi z hotelowymi gośćmi, tymi, którzy już odwiedzili hotel, ale i z tymi, którzy dopiero będą wybierać obiekt, chcąc odwiedzić nasze miasto – mówi Joanna Ostrowska, która zarządza krakowską siecią Osti-hotele.

 W momencie, kiedy miejsca noclegowe nad morzem i w górach przeżywają wzmożone zainteresowanie swoją ofertą, te w miastach cały czas czekają na lepsze czasy.

Centra kongresowe, hotele i branża eventowa razem

Wpływ na funkcjonowanie hoteli miejskich, a takim jesteśmy, ma ruch biznesowy, który w tym momencie jest znikomy. W efekcie w ostatnim czasie przyjęliśmy zaledwie kilkoro gości.  Spodziewamy się, że sytuacja zmieni się najwcześniej jesienią, wraz z kolejnymi etapami odmrażania gospodarkimówi Joanna Ostrowska, która zarządza krakowską siecią Osti-hotele (do grupy należy Hotel Kossak, Hotel Senacki i Hotel Nobilium, którego otwarcie planowane jest na wiosnę 2021 roku).

Hotele na przyjęcie gości są gotowe już teraz. Wprowadzone zostały dodatkowe systemy bezpieczeństwa epidemiologicznego oraz procedury dla działu housekeepingu związane z jeszcze większą dbałością o utrzymanie czystości. Obsługa została przygotowana na różne sytuacje, będące pochodną epidemii.

Chociaż już teraz spełniamy wszystkie wymagania bezpieczeństwa – w tym wytyczne Ministerstwa Rozwoju oraz Inspektora Sanitarnego – to cały czas podejmujemy kolejne działania w tym obszarze – mówi Joanna Ostrowska, która jest częścią inicjatywy Kraków Network, organizowanej przez Krakowskie Biuro Festiwalowe. Tworzy ją silna grupa ludzi z różnych sektorów turystyki, którzy wpływają na zwiększenie liczby wydarzeń organizowanych w Krakowie i renomę małopolskiego jako miejsca ciekawych wydarzeń.

W ramach Kraków Network pracujemy nad standardami bezpieczeństwa w branży. Dobre przygotowanie to szybszy powrót do nowej rzeczywistości. Zamknięte centra kongresowe bezpośrednio wpływają na obłożenie w hotelach, ale dobrze jest myśleć, że mamy wyzwanie, a nie problem podkreśla Joana Ostrowska.Bardzo istotnym i ważnym elementem jest tutaj wsparcie jakie mamy w sobie nawzajem. Grupę tworzą osoby reprezentujące przykładowo sektor hoteli, więc teoretycznie powinniśmy konkurować ze sobą a jest wręcz odwrotnie. Rozmawiamy, wymieniamy się wiedzą i co najważniejsze wspólnie wypracowujemy jeden końcowy komunikat z którym chcemy iść do klientapodsumowuje zarządzająca siecią Osti-hotele.

Być w stałym kontakcie z gośćmi

Czekając na gości w Osti-hotele nie próżnują. Pokaz gotowania pysznych, ale przede wszystkim zdrowych potraw oraz systematycznie streamingowane treningi dla turystów – to sposób na komunikację, jaki wybrał Hotel Kossak. Jednocześnie to przykład tego, jak marka hotelarska może wykorzystywać swoje atuty w czasach kwarantanny. Kossak stawia na swój taras widokowy, a w jego tle: Wawel i Wisła – to, co przyciąga do niego największą ilość turystów z całego świata: Wielkiej Brytanii, Austrii, Danii, Niemiec, a nawet Dubaju.

Czas kwarantanny to czas wzmożonej aktywności i wykorzystania technologii do budowania więzi z hotelowymi gośćmi, tymi, którzy już odwiedzili hotel, ale i z tymi, którzy dopiero będą wybierać obiekt, chcąc odwiedzić Krakówmówi Joanna Ostrowska, która zarządza siecią Osti-hotele. – Wychodzimy z kampanią, która promuje ideę budowania relacji. I wykorzystując w komunikacji naszą lokalizację tworzymy wartość dla ludzi obserwujących nas w social mediach. Inspiracje kulinarne mistrza kuchni – doskonały czas, żeby się czegoś nauczyć, ale i poznać smaki, które są naszym znakiem jakości. Dodatkowo, kiedy już możemy ponownie zaprosić gości do Restauracji Oranżeria, będzie okazja zobaczyć jak pracuje nasz szef kuchni. Ludzie na całym świecie lubią zobaczyć osobę, która jest autorem ich ulubionych przepisów. Mamy także propozycję dla tych, którzy chcą zadbać o sprawność fizyczną – opowiada Ostrowska.

W efekcie internauci i fani marki na Facebooku co tydzień mogą się spotkać z Michałem Kudukiem – szefem kuchni Kossaka, który ma 20-letnie doświadczenie kulinarne. To wielokrotny zwycięzca polskich i międzynarodowych konkursów. Dziś sam zasiada w konkursach jako juror. Uczył się zarówno w Polsce jak i za granicą, m.in. w Wielkiej Brytanii, Bośni i Hercegowinie oraz Norwegii. Kuduk marynuje aromatyczne mięsa i soczyste ryby. Komponuje bukiety warzyw, dobiera zioła, przyrządza proste, ale niezwykle smaczne i zdrowe sosy. A wszystko to na tarasie 7 piętra hotelu Kossak, gdzie znajduje się Restauracja Oranżeria, gdzie goście zwykle o tej porze roku przesiadują na tarasie, patrząc na niepowtarzalny widok:

https://www.youtube.com/channel/UCPbrFzH2kW6SugYd7VABuQA/videos.

To nie wszystko. Kossak co środę  zaprasza na rewelacyjne treningi z Agnieszką Mroczek, trenerem personalnym i właścicielem OMTC Training Center.

W planach mamy kolejne inicjatywy, o których już wkrótce poinformujemy – zapowiada Joanna Ostrowska.

Joanna Ostrowska oraz Michał Kuduk

 

Źródło: Mat. prasowe.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.