[Hotel Meeting Online] Grupa Dyskusyjna: Revenue Management i hotelarstwo w jutrzejszej logice

0
5
Advertisement

We wtorek 26 maja startuje kolejna edycja konferencji Hotel Meeting. Tym razem spotkanie wszystkich hotelarzy trwa trzy dni i organizowane jest w dostępnej w tej chwili formule –  ONLINE. Zapraszamy do udziału w grupie dyskusyjnej prowadzonej przez Krzysztofa Głąbińskiego. 

Parafrazując cytat Petera Druckera „Największym niebezpieczeństwem w czasach turbulencji nie jest sama turbulencja – ale postępowanie wg  wczorajszej logiki”. Podczas mojej prezentacji pokażę jakie elementy nowej logiki trzeba będzie wziąć pod uwagę w Revenue Managemencie i zarządzaniu post covid19. Nikt nie może przewidzieć jak będzie naprawdę, poza tym, że wszyscy wiemy, że na pewno będzie inaczej.
Czy można się przygotować na nowe jutro? Jeśli przyjmiemy myślenie i działania według nowej logiki, być może tak. W grupie dyskusyjnej prowadzonej przez Krzysztofa Głąbińskiego – SzkoleniaHoteli.pl/Lybra.Tech wezmą udział: Krzysztof Bronk – Accor, Michał Wajda – BookAssist, Paweł Jaworski – niezależny konsultant RM, Rafał Burski – Satoria.

Krzysztof (Kris) Głąbiński jest współzałożycielem portalu szkoleniowego www.SzkoleniaHoteli.pl oraz osobą odpowiedzialną za rozwój strategiczny w firmie Lybra.tech – technologii opartej na sztucznej inteligencji, zarządzającej dużymi danymi w celu optymalizacji cen hotelu. Specjalizuje się w formułowaniu opartych na biznesie, technicznie zaawansowanych strategii wykorzystywania inteligencji biznesowej (BI), analityki i dużych zbiorów danych w celu poprawy zysków. Jako konsultant ds. strategii łączy ogólne doświadczenie w zarządzaniu i edukację z prawie 30-letnim doświadczeniem w branży turystycznej (linie lotnicze i hotelarstwo), z których 15 ostatnich koncentrował się na rozwoju różnych technologii startup. Silne doświadczenie biznesowe, technologiczne pozwala mu wnieść holistyczną, ukierunkowaną na biznes perspektywę, która różni się od tradycyjnych podejść zorientowanych na przychody i straty w P&Lu. Podczas gdy innowacje oparte na technologii są właściwym podejściem, wyzwania w świecie hotelarskim są głównie po stronie biznesowej i organizacyjnej. Podejścia do sprostania tym wyzwaniom wymagają ogólnej perspektywy zarządzania.

Proponujemy zakup biletu w cenie 599 zł. To wersja ALL INCLUSIVE – cena zwiera dostęp do wszystkich elementów konferencji dla jednego zarejestrowanego urządzenia (na jeden login nie będzie się można zalogować na dwóch komputerach). Otrzymują Państwo dostęp do ponad 30 godzin transmisji na żywo oraz dostęp do tych nagrań przez miesiąc po konferencji! Co bardzo ważne – poza edukacją, korzyścią dodaną będzie element integracyjny oraz motywacyjny zespołu.

W sumie przygotowaliśmy 12 prezentacji, 8 grup dyskusyjnych i 8 warsztatów, łącznie ponad 30 godzin nagrań, które będą dostępne dla uczestników nawet miesiąc po konferencji. Zachęcamy do zapoznania się z programem:

PROGRAM KONFERENCJI HOTEL MEETING ONLINE 26-28 MAJA 2020

Zachęcamy Państwa do organizowania wspólnego udziału w konferencji w hotelach, zrobienia zdjęć lub nagrania filmów, a my je opublikujemy – pokażmy jak w tych trudnych czasach jednoczy się branża hotelarska!

Nie warto czekać na ostatnią chwilę. Dlatego zachęcamy do rejestracji już dziś:

REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ HOTEL MEETING ONLINE 26-28 MAJA 2020

Po 3 dniach konferencji, dokładnie 29 maja (piątek) zapraszamy na podsumowanie spotkania i AFTER PARTY z zaproszonymi gośćmi!

Partnerzy strategiczni konferencji:

 

 

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.