Hospitality Upgraded odc. 9 – Jak powinien przebiegać proces sprzedaży b2b (Horeca Rdio)

0
1179

Rozmawiamy o tym jak powinien wyglądać idealny proces sprzedaży b2b. Krok po kroku mówimy o tym jak powinni postępować handlowcy, jeśli chcą skutecznie sprzedawać usługi hotelowe. Zapraszamy do wysłuchania audycji!

Małgorzata Pioszyk

Trener We Do Hotels

Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu usług. Jest audytorem, trenerem, współautorką programów szkoleniowych We Do. Prowadzi szkolenia ze sprzedaży, obsługi Gościa i zarządzania zespołem. Pomaga hotelom tworzyć standardy sprzedaży oraz skrypty sprzedażowe. Jest absolwentką międzynarodowego programu „Quantum Leap” T.Harv Ekera oraz certyfikowany trenerem „Train The Trainer” (Success Recources, London 2016)

We Do Hotels jest firmą szkoleniowo – doradczą, która pomaga hotelom sprzedawać. Naszą misją jest zwiększanie efektywności działań związanych ze sprzedażą i obsługą Gości. Misję tę realizujemy poprzez szerzenie edukacji, programy szkoleniowe, marketing oraz nowe technologie.

 

 

Partnerzy audycji:

   

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.