Elektroniczna recepcja

0
1051
Fot.: M2C

Elektroniczna recepcja to przyszłość administracji budynków, zastosowanie znajdzie również w segmencie HORECA. Nasi południowi sąsiedzi opracowali technologię, która ma ułatwić zorganizowanie automatyzacji np. w hotelu.

Pandemia sprowokowała rozległe wdrażanie technologii we wszystkich dziedzinach. Podobny trend nie ominął nawet sektora HORECA, który stopniowo podnosi się po skutkach obostrzeń przeciwko koronawirusowi. Wiele firm musiało zastanowić się nad zwiększeniem skuteczności swoich procesów, by obniżyć koszty operacyjne i dążyć do automatyzacji, a jednocześnie zapewnić ciągłość działania, nawet w przypadku kolejnej fali pandemii.

Dobrym przykładem takiej automatyzacji jest elektroniczna recepcja, która na podstawie kodu QR z maila, telefonu lub skanu dowodu osobistego hotelowego gościa wygeneruje kartę dostępu, która umożliwi mu wstęp do obiektu. W przypadku hoteli lub apartamentów elektroniczna recepcja przyśpieszy proces zakwaterowania i ograniczy bezpośredni kontakt pracowników z gośćmi hotelowymi. Nowością jest kontrola karty szczepień lub ważnego negatywnego testu na obecność wirusa COVID-19.

„Platformę, której serce stanowi duży ekran dotykowy, można modyfikować według indywidualnych potrzeb klienta. Oprócz budynków administracyjnych może znaleźć wykorzystanie również w zarządzeniu wjazdem do terenów logistycznych, rejestracji pacjentów w prywatnych klinikach oraz oczywiście w segmencie HORECA” – mówi František Leiter, Country Manager spółki M2C w Polsce.

Ustawienia e-Recepcji są zmienne, będzie ona zawsze działać dokładnie według zapotrzebowań klienta. W pakiecie z unikatową recepcją przyszłości jest non stop serwis 24/7 oraz instalacja produktu. Zwrot z inwestycji jest możliwy już po 12 miesiącach. Optymalizację kosztów uzyskaną dzięki elektronicznej recepcji można obliczyć przy użyciu kalkulatora online.

„Jako międzynarodowa firma uważnie śledzimy rozwój różnych rynków w Europie. Każdy z nich jest specyficzny, ale jeden trend powtarza się we wszystkich krajach, w których działamy – nawet te bardziej konserwatywne firmy zaczynają być mniej sceptyczne w stosunku do nowych technologii. Automatyzacja to najlepsza droga do optymalizacji kosztów, która jednocześnie pozwala tworzyć warunki do efektywnego wykorzystania czasu przez pracowników” – dodaje Marek Růžička, International Sales Director M2C.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.