Marcin Gałązka: „Dobry recepcjonista powinien posiadać cechy sprzedawcy”

0
1265
Wojciech Herra w swoim kolejnym wywiadzie z cyklu „13:10 u Herry” porozmawiał z Marcinem Gałązką – Dyrektorem Generalnym hotelu Golden Tulip Warsaw Airport oraz założycielem polskiej sekcji AICR, zrzeszającej Zastępców Dyrektorów, Kierowników Recepcji oraz Managerów Guest Relations w hotelach 4- i 5-gwiazdkowych.

Gość Wojciecha Herry opowiedział m.in. o tym, czym charakteryzuje się dobry recepcjonista i jak postrzegany jest przez gościa hotelowego, czym jest mobilny check-in oraz w jaki sposób można zdobyć prestiżowy tytuł Recepcjonisty Roku. Z rozmowy można również dowiedzieć się, jak zmieniający się rynek na płaszczyźnie pracownik-pracodawca wpływa na zatrudnienie pracowników w branży hotelarskiej. Marcin Gałązka przytoczył też kilka trudnych, ale nierzadko zabawnych sytuacji, z jakimi trzeba zmagać się na co dzień w recepcji.

„Co takiego pociągającego jest w tej branży? Na pewno bezpośredni kontakt z klientem. Na pewno codziennie inne wyzwania. […] Każdy klient jest indywidualny”

Marcin Gałązka

Wojciech Herra jest jednym z najbardziej inspirujących polskich mówców. Zajmuje się m.in psychologią mistrzostwa, a ponadto bada, analizuje i przeprowadza wywiady w różnych dziedzinach, zwracając uwagę na to, dlaczego niektórzy ludzie częściej osiągają sukcesy niż pozostali. Sam o sobie mówi, że jest przede wszystkim sprzedawcą, a dopiero później przedsiębiorcą.

Jego ostatnim rozmówcą był Marcin Gałązka – manager z ponad 18-letnim doświadczeniem w branży hotelarskiej. Jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Posiada prestiżowe certyfikaty z zakresu Revenue Managementu, Sprzedaży i Marketingu, PR-u i Reklamy zdobyte na Dublin Institute of Technology oraz Dublin Business School. W dotychczasowej karierze pracował dla znanych światowych marek, m.in. Marriott czy Louvre Hotels Group. Obecnie zarządza czterogwiazdkowym Golden Tulip Warsaw Airport, stoi także na czele A.I.C.R. Polska – Międzynarodowego Hotelowego Stowarzyszenia Zastępców Dyrektorów i Kierowników Recepcji, skupiającego 30 członków w Polsce oraz ponad 1000 na całym świecie.

Zapraszamy do zapoznania się z zapisem całej rozmowy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.