Marcin Gałązka: „Dobry recepcjonista powinien posiadać cechy sprzedawcy”

0
500
Wojciech Herra w swoim kolejnym wywiadzie z cyklu „13:10 u Herry” porozmawiał z Marcinem Gałązką – Dyrektorem Generalnym hotelu Golden Tulip Warsaw Airport oraz założycielem polskiej sekcji AICR, zrzeszającej Zastępców Dyrektorów, Kierowników Recepcji oraz Managerów Guest Relations w hotelach 4- i 5-gwiazdkowych.

Gość Wojciecha Herry opowiedział m.in. o tym, czym charakteryzuje się dobry recepcjonista i jak postrzegany jest przez gościa hotelowego, czym jest mobilny check-in oraz w jaki sposób można zdobyć prestiżowy tytuł Recepcjonisty Roku. Z rozmowy można również dowiedzieć się, jak zmieniający się rynek na płaszczyźnie pracownik-pracodawca wpływa na zatrudnienie pracowników w branży hotelarskiej. Marcin Gałązka przytoczył też kilka trudnych, ale nierzadko zabawnych sytuacji, z jakimi trzeba zmagać się na co dzień w recepcji.

„Co takiego pociągającego jest w tej branży? Na pewno bezpośredni kontakt z klientem. Na pewno codziennie inne wyzwania. […] Każdy klient jest indywidualny”

Marcin Gałązka

Wojciech Herra jest jednym z najbardziej inspirujących polskich mówców. Zajmuje się m.in psychologią mistrzostwa, a ponadto bada, analizuje i przeprowadza wywiady w różnych dziedzinach, zwracając uwagę na to, dlaczego niektórzy ludzie częściej osiągają sukcesy niż pozostali. Sam o sobie mówi, że jest przede wszystkim sprzedawcą, a dopiero później przedsiębiorcą.

Reklama

Jego ostatnim rozmówcą był Marcin Gałązka – manager z ponad 18-letnim doświadczeniem w branży hotelarskiej. Jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie na kierunku Turystyka i Rekreacja. Posiada prestiżowe certyfikaty z zakresu Revenue Managementu, Sprzedaży i Marketingu, PR-u i Reklamy zdobyte na Dublin Institute of Technology oraz Dublin Business School. W dotychczasowej karierze pracował dla znanych światowych marek, m.in. Marriott czy Louvre Hotels Group. Obecnie zarządza czterogwiazdkowym Golden Tulip Warsaw Airport, stoi także na czele A.I.C.R. Polska – Międzynarodowego Hotelowego Stowarzyszenia Zastępców Dyrektorów i Kierowników Recepcji, skupiającego 30 członków w Polsce oraz ponad 1000 na całym świecie.

Zapraszamy do zapoznania się z zapisem całej rozmowy.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.