Debiut okraszony wyróżnieniem. Horeca Group doceniona w raporcie eventowym

0
593
Notowana po raz pierwszy w corocznym raporcie „Agencje Eventowe” Horeca Group otrzymała wyróżnienie w kategorii „Efektywne wsparcie”. Nagrody zostały wręczone laureatom 24 maja na Gali Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2018, organizowanej przez Media & Marketing Polska w kompleksie kulturalno-biznesowym Mała Warszawa.

Czwarta edycja raportu „Agencje Eventowe” przygotowanego przez Media & Marketing Polska i Kantar Millward Brown stanowi podsumowanie 2017 roku w wykonaniu podmiotów działających w branży eventowej. Analizie zostały poddane m.in. wyniki badania satysfakcji klientów, działania nowo biznesowe, kluczowe projekty, stała obsługa, obroty, czy też stracone budżety. Po raz pierwszy w badaniu uczestniczyły również te agencje, które nie są zrzeszone w Klubie Agencji Eventowych SAR.

W kategorii „Najlepszy partner” bezkonkurencyjna okazała się w tym roku Agencja Allegro, zarządzana przez Annę Gogacz, zaś „Faworytem klientów” uznano firmę Bespoke. Najciekawszy projekt eventowy przypadł w udziale agencji MyPlace, która realizowała Akademię Santander Orchestra.

Reklama

Wyróżnienie „Efektywne wsparcie” jest dla debiutującej w raporcie Horeca Group docenieniem dotychczasowych efektywnych działań w branży eventowej, zwłaszcza długoletniej współpracy z Grupą Żywiec przy projekcie Heineken Stage na Open’er Festival. W uzasadnieniu werdyktu podkreślano również dobre wyniki badania satysfakcji klientów i skuteczne podejmowanie działań nowo biznesowych.

Prowadzona przez Katarzynę Zaniewską i Jacka Kizińskiego agencja uzyskała też wysokie noty w kategorii przestrzegania zasad etyki branżowej – klienci zaznaczali, że eventy przygotowywane przez Horeca Group są zgodne z ich oczekiwaniami, a oni sami czują się bezpiecznie zlecając tej agencji organizację przedsięwzięcia.

Źródło: Horeca Group

Badanie satysfakcji klientów przeprowadzone przez Kantar Millward Brown i Media & Marketing Polska zostało przeprowadzone metodą indywidualnych wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI). Próbę wyjściową stanowiły wszystkie listy klientów przedstawione przez poszczególne agencje objęte badaniem. O ocenę działań danej firmy poproszeni zostali wyłącznie ci respondenci, którzy osobiście współpracowali z daną agencją w ciągu minionego roku. W raporcie znalazło się ostatecznie 18 podmiotów, które przekroczyły próg minimalny, a więc były ocenione przez minimum pięć osób.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.