Best Western poszerza portfolio o cenioną międzynarodową markę

0
97
Trzecia pod względem wielkości grupa hotelowa stale wzmacnia swoją pozycję. Best Western Hotels & Resorts przejął właśnie międzynarodową markę WorldHotels, w ramach której funkcjonuje 300 hoteli oraz ośrodków noclegowo-wypoczynkowych z segmentu upper upscale i luxury.

Transakcja została zwieńczona w ubiegłym tygodniu i jest kolejnym etapem ekspansji, jaką od kilku lat prowadzi przedsiębiorstwo z siedzibą główną w Phoenix. Grupa Best Western Hotels & Resorts poszerzyła w tym czasie swoje portfolio do 13 marek i zdobyła wielu klientów w nowych segmentach, co zaowocowało również licznymi nagrodami branżowymi oraz wyróżnieniami (m.in. obecność w zestawieniu najbardziej innowacyjnych firm świata opracowanym przez czołowy magazyn Fast Company).

„Marki Best Western i WorldHotels doskonale się uzupełniają. Nawiązując współpracę obie firmy zyskają przewagę konkurencyjną. […] Darzę markę WorldHotels najwyższym szacunkiem i wierzę w jej olbrzymi potencjał” – skomentował David Kong, prezes i dyrektor generalny w Best Western Hotels & Resorts.

„Best Western to jedna z największych, najbardziej uznanych i zaufanych marek hoteli. Połączona siła naszych marek przygotowuje grunt pod świetlaną przyszłość Best Western i WorldHotels. Poprzez renomowaną kadrę kierowniczą i obecność na każdym rynku Best Western wnosi nowe umiejętności, które niewątpliwie pomogą w rozwoju marki WorldHotels na najważniejszych rynkach” – dodał Geoff Andrew, Prezes WorldHotels.

Wśród najważniejszych korzyści dla WorldHotels, jakie niesie za sobą nawiązanie współpracy z Best Western, należy wymienić zwłaszcza dostęp do nowoczesnej platformy e-commerce, wsparcie procesów sprzedaży i marketingu oraz wykorzystanie sprawdzonego modelu generowania przychodów.

Reklama

„W nadchodzących miesiącach skupimy się na wykorzystaniu potencjału marki WorldHotels poprzez udoskonalenie strumienia przychodów do jej hoteli przy zachowaniu odrębnej tożsamości. Jesteśmy przekonani, że nasza platforma i model generowania przychodów przyniesie korzyści marce WorldHotels i zachęci wiele innych znakomitych hoteli ceniących niezależność do przyłączenia się do nas. Niezmiernie cieszymy się, że w dalszym ciągu obowiązki prezesa WorldHotels będzie pełnił Geoff Andrew” – zakończył Kong.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.