Agnieszka Sass-Szczepkowska dołącza do zespołu Vienna House w Polsce

0
86
Advertisement

Agnieszka Sass-Szczepkowska jako Regional Marketing Manager odpowiada za działania marketingowe Vienna House w Polsce. Dołączyła do zespołu na początku stycznia, aby zintensyfikować działania związane ze wzmacnianiem świadomości marki największej austriackiej sieci hoteli na polskim rynku.

W związku z rozwojem Vienna House na polskim rynku dostrzegliśmy potrzebę wzmocnienia naszego marketingowego zespołu odpowiedzialnego za budowanie rozpoznawalności i wizerunku Vienna House w Polsce.” – mówi Katarzyna Niezgoda, Director of Sales Office Poland. Jestem przekonana, że doświadczenie i entuzjazm Agnieszki będzie dużą wartością dla Vienna House – dodaje.

Sass-Szczepkowska będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowej oraz budowanie świadomości marki i przygotowywanie kreatywnych kampanii promocyjnych dla sześciu obiektów Vienna House w Polsce. Będzie także odpowiedzialna za rowój i implemntację nowych pomysłów i aktywności dla branży B2B i B2C.

Bardzo się cieszę, że dołączam do tak profesjonalnego i pełnego pozytywnej energii zespołu Vienna House w Polsce. Działania na rzecz wizerunku marki, unikalne projekty medialne i promocyjne w duchu motta Vienna House #endlessexploration to wyzwania, na które czekam z niecierpliwością – mówi Agnieszka Sass-Szczepkowska.

Agnieszka Sass-Szczepkowska jest managerem z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży mediowej. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w G+J Polska, następnie dołączyła do zespołu Burda International Polska, gdzie przez 12 lat pięła się po szczeblach kariery. Zaczynała jako specjalista ds. sprzedaży, następnie była kierownikiem w zespole wprowadzającym na rynek luksusowy magazyn InStyle oraz odpowiadała za sprzedaż i projekty specjalne 13 serwisów online, w tym ELLE.pl, Gala.pl, Nationalgeographic.pl czy Glamour.pl. W 2017 dołączyła do zespołu Marquard Media Polska, gdzie odpowiadała za sprzedaż i tworzenie nowych rozwiązań biznesowych opartych o model 360 stopni dla marek Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, JOY i Shape.

W 2018 r. postanowiła przemodelować swoją ścieżkę kariery zawodowej i została dyrektorem PR w agencji PR Lovin’, gdzie odpowiadała za relacje z mediami i influencerami, przygotowywanie strategii komunikacyjnych i organizację wydarzeń. Teraz swoje szerokie doświadczenie będzie wykorzystywać w tworzeniu kreatywnych kampanii promocyjnych w branży hotelarskiej. Jest absolwentką Uniwersytetu SWPS w Warszawie na kierunku psychologia społeczna.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.