Accor wprowadza nowy program lojalnościowy

0
1058
Kilka dni temu Accor ogłosił przełomową i kompleksową zmianę swojego programu lojalnościowego. Program przekształci się w pełni zintegrowaną, globalną platformę obejmującą nagrody, usługi i doświadczenia w całym ekosystemie usług Accor. Wszystko to powstało z myślą o zapewnieniu członkom programu jeszcze większych wartości w życiu codziennym, niezależnie od tego, czy są w pracy, w domu, czy cieszą się czasem wolnym.

Nowy program lojalnościowy będzie rozpoznawał i rozumiał potrzeby gości, dbał o nich, nagradzał ich jak nigdy wcześniej, umożliwiając dostęp do ALL.

Program otworzy swoim członkom drzwi do wyjątkowego i kultowego portfolio ponad 30 marek hotelowych, a także szerokiej kolekcji barów, restauracji, klubów i niezapomnianych, bezcennych wrażeń. Program zostanie wdrożony za pomocą nowej aplikacji oraz strony internetowej, umożliwiającej członkom mobilny dostęp do świata Accor.

Nowy program lojalnościowy dotyczy czterech strategicznych obszarów. Pierwszym z nich jest wprowadzenie nowego statusu premium. Ma to na celu nagrodzenie najbardziej lojalnych członków programu. Kolejny to wzbogacenie korzyści zgodne ze strategią gościnności Accor. Trzeci obszar dotyczy połączenia doświadczeń z całego świata umożliwiające zdobywanie i korzystanie z punktów w najszerszej gamie marek w branży oraz nowa aplikacja cyfrowa zapewniająca dostęp do programu w pracy, w domu i w czasie wolnym. Czwarty ostatni obszar dotyczy partnerstwa i doświadczenia. Dzięki partnerstwu, program ALL wykracza daleko poza pobyt hotelowy i może być obecny w życiu członków programu zarówno w trakcie podróży, jak i w ich życiu codziennym. Obszerne badania pokazały, że dla członków naszego programu lojalnościowego najistotniejsze są trzy obszary: rozrywka, gastronomia oraz gotowanie i sport.

W związku z powyższym, Accor poinformował o połączeniu sił z trzema głównymi partnerami:

Rozszerzenie współpracy z AEG (poza AccorHotels Arena) o miejsca premium, zapewniające ponad 60 000 biletów i prywatne apartamenty dla członków naszego programu lojalnościowego w Ameryce Łacińskiej, Azji i Europie. AEG jest wiodącą na świecie firmą w branży sportowo-rozrywkowej z ponad 100 milionami gości rocznie, dostarczającą innowacyjnych rozwiązań, które inspirują m.in. sportowców, artystów i fanów.

Podpisanie nowej umowy partnerskiej z IMG, która umożliwi najlepszym członkom naszego programu lojalnościowego dostęp do spotkań kulinarnych i lekcji gotowania prowadzonych przez mistrzów kuchni. Począwszy od 2020 roku, nasi członkowie będą mogli uczestniczyć w najlepszych festiwalach smaków w Londynie, Paryżu, Sao Paulo, Hong Kongu i Toronto. Planowane jest także rozszerzanie partnerstwa na nowe miasta w okresie najbliższych trzech lat. IMG jest globalną firmą prowadzącą działalność w ponad 30 krajach w dziedzinach związanych ze sportem, mediami, modą, a także doświadczeniami kulinarnymi.

Zawarcie wieloletniej umowy partnerskiej pomiędzy Grupą Accor i klubem piłkarskim Paris Saint-Germain. ALL (Accor Live Limitless) – nowa platforma lojalnościowa Accor, staje się Głównym Partnerem i oficjalnym sponsorem koszulek klubu począwszy od sezonu 2019/2020. To partnerstwo połączy najszybciej rozwijający się klub piłkarski na świecie z globalnym i pionierskim liderem w branży hotelarskiej ¬- łącząc 265 milionów gości hoteli Accor z 395 milionami kibiców śledzących działalność klubu i zawodników w mediach społecznościowych na całym świecie! Rosnąca popularność klubu Paris Saint-Germain, wyjątkowe lifestylowe podejście i doceniana na świecie umiejętność inspirowania zarówno kibiców, jak i partnerów, znakomicie pasuje do nowego programu lojalnościowego grupy Accor, którego celem jest zapewnienie niezwykłych wrażeń obecnym i przyszłym członkom programu ALL.

ALL będzie programem lojalnościowym integrującym nagrody, usługi i wrażenia w całym „ekosystemie” usług Accor, w tym w 4 800 hotelach działających na całym świecie w ramach niezwykłego portfolio globalnych marek takich jak Raffles, Fairmont, Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure i Ibis.

Aby odzwierciedlić ambicje grupy, by angażować gości w ich codziennym życiu i ukazać wysoką jakość portfolio marek, Accor wprowadził nowy wizualny styl kategorii premium, w tym nowe logo firmy. Dwie odrębne marki, Accor i ALL, będą wykorzystywały ten sam znak w postaci monogramu „A”, który symbolizuje doskonałość grupy i który łączy literę A z bernache (gęś), która jest historycznym znakiem grupy.

Te ambitne inicjatywy mają na celu zwiększenie globalnej widoczności marek Grupy Accor, w celu wzmocnienia efektywności naszych sieci dystrybucyjnych i zaoferowania gościom atrakcyjnego i jedynego w swoim rodzaju programu lojalnościowego w branży.

By wesprzeć te inicjatywy, grupa zainwestuje 225 mln euro uzyskanych z projektu Booster, polegającego na wydzieleniu z Accor spółki HotelInvest (zarządzającej nieruchomościami), a następnie sprzedaży większościowego w niej udziału za 4,8 mld euro. Celem finansowym nowego programu ALL jest wypracowanie 75 mln euro nadwyżki operacyjnej brutto rocznie w perspektywie średnioterminowej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.