10 kroków do zwiększenia rezerwacji telefonicznych w hotelu

0
96
Advertisement
10 kroków do zwiększenia rezerwacji telefonicznych w hotelu to poradnik, jak efektywnie szkolić i coachować pracowników recepcji. Lektura przygotowana przez We Do Hotels skierowana jest zarówno dla dyrektora hotelu, jak i kierownika recepcji.

E-book jest kompilacją najważniejszych aspektów dotyczących pracy nad kompetencjami sprzedażowymi pracowników recepcji. Wdrażając je już teraz możecie zwiększyć rezerwacje bezpośrednie w hotelu, a także podnieść zaangażowanie i motywację wśród pracowników recepcji. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z poradnikiem, który można pobrać za darmo pod adresem http://wedohotels.pl/10-krokow-do-zwiekszenia-rezerwacji-telefonicznych-w-hotelu/.

We Do Hotels na co dzień pracuje z hotelarzami nad zwiększaniem rezerwacji bezpośrednich. Agencja opiera współpracę na trzech filarach: strategia, marketing i szkolenia. To właśnie połączenie tych trzech elementów jest najbardziej efektywne i generuje najlepsze wzrosty sprzedaży w hotelu.

We Do Hotels efektywność rozumiana jest jako potrzeba działania mądrze, sprawnie i profesjonalnie. Efekt? Hotele, które współpracują z agencją, zwiększyły rezerwacje bezpośrednie nawet o 168%!!!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.