Zarządzanie zamówieniami restauracji jeszcze łatwiejsze

0
650
Fot. Stava

Stava i Order Incoming zintegrowały swoje systemy, aby zapewnić restauracjom jeszcze szybsze przekazywanie zamówień pochodzących z różnych źródeł do realizacji przez wyspecjalizowanych gastro-kurierów.

Stava oferuje restauracjom profesjonalne usługi kurierskie. Od 2014 roku rozwija autorski system do optymalizacji i automatyzacji dowozów jedzenia oraz sieć oddziałów w Polsce. Dostawy realizowane przez oddziały Stava to oszczędność czasu i pieniędzy dla restauratorów.

Order Incoming tworzy natomiast rozwiązanie IT dla restauratorów, którzy chcą w szybki i prosty sposób obsługiwać zamówienia spływające z różnych źródeł – największych portali do zamawiania jedzenia oraz własnej strony internetowej. Rozwiązanie to można obsługiwać z dedykowanego urządzenia lub z poziomu wybranego restauracyjnego POSu.

Reklama

Obie firmy zintegrowały swoje systemy, aby ułatwić obsłudze restauracji zarządzanie zamówieniami z różnych źródeł i przekazywanie zleceń dla gastro-kurierów. Po pilotażu w wybranych lokalach, rozwiązanie jest dostępne bezpłatnie dla wszystkich klientów Stava, którzy korzystają z oprogramowania Order Incoming.

Grzegorz Aksamit, wiceprezes Stava S.A.
Stava konsekwentnie buduje swoją pozycję na rynku profesjonalnych dowozów z restauracji i sklepów w oparciu o sieć franczyzobiorców i partnerów. Integracja systemu Stava z rozwiązaniem Order Incoming jest kolejnym krokiem w stronę usprawnienia procesów obsługi zamówień na dowóz w restauracjach.

Dzięki integracji systemów Stava i Order Incoming, obsługa restauracji zostaje uwolniona od ciągłego przepisywania czy to zamówień, czy też menu lub adresów dla kurierów między różnymi aplikacjami. Minimalizuje to błędy i skraca czas realizacji zamówień, które są wysyłane z różnych źródeł do systemu POS a następnie do kuriera. Dzięki temu, restauracja może skupić swoją uwagę na jakości obsługi, a nie na ciągłym manualnym przenoszeniu informacji z miejsca na miejsce.

Bartłomiej Kubik, prezes Order Incomin
Automatyzacja procesu składania zamówień online pomaga naszym klientom zaoszczędzić czas i pieniądze, dzięki czemu mogą bardziej skupić się na swojej podstawowej działalności. Z tą myślą zintegrowaliśmy się ze Stava, aby jeszcze szersza rzesza restauracji miała dostęp do tego rodzaju usprawnień.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.