Światowy potentat branży hotelarskiej startuje z nową marką

0
73
Advertisement
Hilton Worldwide oficjalnie ogłosił wprowadzenie nowej marki – Motto by Hilton. Głównym założeniem jest tworzenie hoteli cechujących się miejskim designem oraz obecność w najważniejszych miastach na całym globie.

„Jesteśmy dumni, że jako Hilton jesteśmy pionierem na światowym rynku hotelarskim, oraz że ewoluujemy wraz z potrzebami naszych gości. Innowacja znajduje się w naszym DNA, a przy okazji setnej rocznicy działalności wprowadzamy jeszcze większe innowacje niż to było wcześniej. Poprzez Motto by Hilton dostarczymy na rynek to, czego branża jeszcze nie doświadczyła – dzięki elastycznym cenom oraz jej świetnemu stosunkowi do jakości oferowanego produktu, a także świetnym lokalizacjom – powiedział Christopher J. Nassetta, Prezydent i CEO Hiltona.

Badania, które przeprowadził Hilton wykazały, że turyści korzystający z usług hosteli nie są zachwyceni obecnością nieznajomych i najczęściej rezerwują pokoje wyłącznie w towarzystwie swoich przyjaciół czy też rodzin. Chcą z nich korzystać, aczkolwiek dostępne na rynku opcje mocno ich ograniczają.

Hilton szybko zauważył, że istnieje duże zapotrzebowanie na niedrogą markę w miejskim stylu, która połączy wszystko w jednym miejscu – wygodę oraz dostępność z obecnymi na rynku trendami związanymi z podróżami i stylem życia. Nowa marka ma budować swoją tożsamość wokół następujących atrybutów:

Prime Locations (zapewnienie dostępu do najlepszej możliwej lokalizacji)

Autentyczność (lokalność rodzi tożsamość, buduje społeczność, a ostatecznie poczucie miejsca)

Przystępność cenowa (cena, która pozwoli odwiedzić miasta, które do tej pory były dla niektórych niedostępne)

Elastyczność (możliwość wyboru, bowiem jeden rozmiar nie pasuje do wszystkiego, a możliwość wyboru jest dla klientów najważniejsza)

„Przeprowadzone przez nas bardzo szerokie badania rynkowe, skupione wokół potrzeb konsumentów, wskazały nam drogę, którą jest stworzenie marki pozwalającej na niedrogie zakwaterowanie w centralnie zlokalizowanych, niedrogich miejscach, które zapewnią niezapomniane doświadczenia. To wszystko skłoniło nas do stworzenia Motto by Hilton – powiedział Jon Witter, główny specjalista ds. klientów sieci Hilton.

Nowa marka Hiltona będzie działała w ramach kilku głównych założeń, takich jak:

Łączenie pokoi – możliwość zarezerwowania wielu pokoi łączonych z dużym wyprzedzeniem (z myślą o wyjazdach zorganizowanych).

Split-payments – możliwość podziału płatności między więcej niż jedną osobę podczas rezerwacji.

Connected Room – technologia umożliwiająca gościom mobilne kontrolowanie funkcji w ich pokoju, takich jak temperatura, oświetlenie, telewizory, zasłony okienne itp.

Kontrola Snu – materace klasy premium, zestawy do snu z maskami na oczy, olejkami eterycznymi lub batonami witaminowymi, biała aplikacja szumów, zaciemnienia okien albo materiały dźwiękochłonne w całym pokoju.

Motto by Hilton to już 15 marka w bogatym portfolio amerykańskiego potentata hotelarskiego. Ma być ona dostępna dla każdego rodzaju gościa (oraz przebywających z nim przyjaciół czy rodziny), dla którego ważny jest komfortowy pobyt w przystępnej cenie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.