Rusza siódma edycja Studium Event Management

0
248
Osoby zainteresowane pracą w zawodzie Event Managera, jak i te, które zajmują się już organizacją wydarzeń, a chcą usystematyzować i poszerzyć swoje kompetencje w tym obszarze rozpoczynają edukację na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w ramach rocznego Studium Event Management. To już 7. edycja kursu. Program studium powstał w bliskiej współpracy Wydziału Zarządzania i Stowarzyszenia Branży Eventowej.

W roku akademickim 2018/19 zajęcia koncentrują się na praktycznych aspektach zawodu event managera, z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Wykłady prowadzi kadra naukowa Wydziału Zarządzania oraz praktycy – przedstawiciele branży eventowej.

Program rozpoczynającego się w najbliższy weekend studium obejmuje 168 godzin i takie bloki tematyczne, jak komunikacja marketingowa, charakterystyka branży eventowej, event marketing, planowanie, produkcja i realizacja eventów, przygotowanie briefów, ofert oraz kosztorysów eventowych, wykorzystanie Internetu i mediów społecznościowych w eventach, bezpieczeństwo imprez masowych, efekt WOW, psychologia eventów czy sztuka prezentacji i wystąpień publicznych. Sporą część zajęć stanowią spotkania i panele dyskusyjne, pozwalające na poznanie studium przypadków oraz nawiązanie bezpośrednich relacji.

Reklama

Co roku program studium jest aktualizowany, zgodnie z potrzebami uczestników. Tym samym coraz większy nacisk jest kładziony na aspekty praktyczne, wykorzystanie nowoczesnych technologii przy organizowaniu wydarzeń. Uczestnicy w trakcie studium mają możliwość uczestnictwa we wszelkiego rodzaju eventach organizowanych przez członków stowarzyszenia oraz wykładowców studium i podpatrzenia od kuchni jak wygląda praca przy produkcji eventu jak również odwiedzają lokacje eventowe i siedziby firm z branży eventowej by w pełni móc poznać rynek oraz nawiązać jak największą ilość bezpośrednich kontaktów.

Absolwentami sześciu edycji Studium są m.in. pracownicy agencji eventowych, reklamowych i PR, działów zarządzania zasobami ludzkimi, przedstawiciele administracji publicznej, właściciele MŚP, a także reprezentanci hoteli, lokalizacji i obiektów eventowych. Studium kierowane jest również do osób, które dotychczas nie miały możliwości pracy w branży eventowej, ale interesują się jej działalnością.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.