Rusza siódma edycja Studium Event Management

0
1020
Osoby zainteresowane pracą w zawodzie Event Managera, jak i te, które zajmują się już organizacją wydarzeń, a chcą usystematyzować i poszerzyć swoje kompetencje w tym obszarze rozpoczynają edukację na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w ramach rocznego Studium Event Management. To już 7. edycja kursu. Program studium powstał w bliskiej współpracy Wydziału Zarządzania i Stowarzyszenia Branży Eventowej.

W roku akademickim 2018/19 zajęcia koncentrują się na praktycznych aspektach zawodu event managera, z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Wykłady prowadzi kadra naukowa Wydziału Zarządzania oraz praktycy – przedstawiciele branży eventowej.

Program rozpoczynającego się w najbliższy weekend studium obejmuje 168 godzin i takie bloki tematyczne, jak komunikacja marketingowa, charakterystyka branży eventowej, event marketing, planowanie, produkcja i realizacja eventów, przygotowanie briefów, ofert oraz kosztorysów eventowych, wykorzystanie Internetu i mediów społecznościowych w eventach, bezpieczeństwo imprez masowych, efekt WOW, psychologia eventów czy sztuka prezentacji i wystąpień publicznych. Sporą część zajęć stanowią spotkania i panele dyskusyjne, pozwalające na poznanie studium przypadków oraz nawiązanie bezpośrednich relacji.

Co roku program studium jest aktualizowany, zgodnie z potrzebami uczestników. Tym samym coraz większy nacisk jest kładziony na aspekty praktyczne, wykorzystanie nowoczesnych technologii przy organizowaniu wydarzeń. Uczestnicy w trakcie studium mają możliwość uczestnictwa we wszelkiego rodzaju eventach organizowanych przez członków stowarzyszenia oraz wykładowców studium i podpatrzenia od kuchni jak wygląda praca przy produkcji eventu jak również odwiedzają lokacje eventowe i siedziby firm z branży eventowej by w pełni móc poznać rynek oraz nawiązać jak największą ilość bezpośrednich kontaktów.

Absolwentami sześciu edycji Studium są m.in. pracownicy agencji eventowych, reklamowych i PR, działów zarządzania zasobami ludzkimi, przedstawiciele administracji publicznej, właściciele MŚP, a także reprezentanci hoteli, lokalizacji i obiektów eventowych. Studium kierowane jest również do osób, które dotychczas nie miały możliwości pracy w branży eventowej, ale interesują się jej działalnością.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.