Relacje, wydarzenia odc. 38 – Hotel Meeting – Teoria gier – Paweł Lewtak (Horeca Radio)

0
848

Zapraszamy do wysłuchania kolejnej prezentacji z jesiennej konferencji Hotel Meeting. Paweł Lewtak nakreśli podstawy teorii gier i jej zastosowanie w zarządzaniu hotelem. Czy można przewidzieć ruchy swojego bezpośredniego konkurenta/konkurentów? Dlaczego w chwilach niepewności podejmujemy nieracjonalne i paradoksalnie błędne decyzje? Czym jest dylemat więźnia i strategia „wet za wet”? Czego można się dowiedzieć od noblistów, którzy badali zagadnienia teorii gier?

Paweł Lewtak

Przeszedł zwyczajową drogę hotelarską od „zmywaka” poprzez działy recepcji, rezerwacji, gastronomii, sprzedaży i marketingu do zarządzania hotelem. Doświadczenie zdobywał w polskich i międzynarodowych sieciach hotelowych.

Otworzył dwa hotele The Westin Warsaw i Qubus Hotel w Krakowie. Od 12 lat związany z Hotelami Warszawskimi SYRENA w Warszawie; dyrektor generalny Polonia Palace Hotel i członek zarządu spółki odpowiedzialny za zarządzanie operacyjne, sprzedaż i marketing grupy.

Menedżer, dla którego najważniejsza jest jakość i ciągłe próby ucieczki z utartych szlaków. W podróżach nieustannie poszukujący inspiracji i ciekawych pomysłów. Uważa, że odrobina szaleństwa w pracy w hotelu nie jest konieczna, ale czasem bardzo przydatna.

Od 2015 roku członek Europejskiego Stowarzyszenia Dyrektorów Hoteli w Rzymie. W 2018 roku nagrodzony tytułem Hotelarza Roku w kategorii Dyrektor Generalny Hotelu Niezależnego.

Absolwent Filologii Angielskiej UMCS w Lublinie, kanadyjskich studiów Executive MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i Université du Québec à Montréal. Ukończył kurs dla dyrektorów generalnych w School of Hotel Administration w Cornell University w USA oraz szkolenie menedżerskie Management Trainee w Hotelu Sheraton w Warszawie (obecnie Marriott International). Stypendysta Lock Haven University of Pennsylvania, USA.

Partner audycji:

   

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.