Nowa Dyrektor Sprzedaży HoReCa w Batida

0
526
Fot.: Materiały prasowe Batida

Wraz z rozwojem marki Batida w segmencie Horeca, przyszedł czas na zmianę w strukturach firmy. Do współpracy Batida zaprosiła Katarzynę Starzyńską związaną przez ostatnie 10 lat z Belvedere Gourmet Group.

Katarzyna Starzyńska, rodowita warszawianka, całe swoje życie zawodowe związana jest z hotelarstwem i gastronomią. Ukończyła studia Hotelarsko-Gastronomiczne w Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie. Swoją karierę zawodową zaczęła w Hotelu Europejskim. Następnie, po szybkim awansie wewnętrznym, pełniła obowiązki Managera Baru ‘Cherry Casino’ w ówczesnym Hotelu Victoria w Warszawie (obecny Sofitel Victoria). Kolejnym miejscem, w którym Katarzyna Starzyńska zdobywała doświadczenie był Hotel Bristol (obecny Royal Collection), w którym pracowała 15 lat, pełniąc ostatecznie funkcję Zastępcy Dyrektora ds. gastronomii. Zdecydowana na zmiany, przejęła stanowisko Dyrektora Restauracji Belvedere w Warszawie i związała się z Belvedere Gourmet Grup. Pracując w tych prestiżowych miejscach, gościła m.in. królową Elżbietę II, Margaret Tacher, księcia Williama i księżną Kate, prezydentów USA, Baracka Obamę i Donalda Trumpa oraz światowej sławy gwiazdy muzyczne m.in. Michaela Jacksona czy Charliego Wattsa z The Rolling Stones.

Caroline Radziszewska, Vice Prezes Zarządu Batidy
„Do obowiązków Kasi będzie należało zarządzanie wszystkimi pionami sprzedaży Horeca oraz realizacja strategii. Jesteśmy szczęśliwe, że do naszego zespołu dołączyła specjalistka z tak ogromnym doświadczeniem. Wierzymy, że nie tylko doskonała znajomość branży ale i wyjątkowe zdolności komunikacyjne Kasi ożywią markę i zwiększy się tym samym tempo rozwoju Batidy w segmencie Horeca. Nie możemy doczekać się efektów naszej współpracy. Życzymy Kasi wielu sukcesów!”

Reklama

Batida to firma rodzinna, która działa na warszawskim rynku od 30 lat. Pierwsza w Warszawie marka, która oferowała francuskie delikatesy z prawdziwego zdarzenia i jako jedna z pierwszych, która otworzyła w stolicy piekarnię z francuskimi rarytasami. Obecnie Batida to trzy prężnie rozwijające się sektory. Cukierniczy z czterema butikami na terenie Warszawy, oferujący nowoczesne francuskie cukiernictwo. Cateringowy, oferujący szeroki wachlarz rozwiązań w obszarach home&office oraz Horeca, który obsługuje wiodące sieci hotelowe i planuje ekspansję na całą Polskę.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
Captcha verification failed!
Ocena użytkownika captcha nie powiodła się. proszę skontaktuj się z nami!