Mniej znaczy więcej – nowy system papieru toaletowego Tork Midsize bez gilzy

0
245

Rosnące oczekiwania i przepisy europejskie stawiają coraz wyższe wymagania w zakresie zrównoważonego rozwoju. Przedsiębiorstwa dążą do ograniczania ilości odpadów i emisji dwutlenku węgla. Essity, właściciel marki Tork, jest uznanym liderem w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Pomaga klientom inwestując w innowacyjne rozwiązania, które wspierają cele biznesowe, poprawiają komfort pracy i zmniejszają negatywny wpływ na środowisko.

W tym celu Tork opracował system papieru toaletowego Tork Midsize bez gilzy, pozwalający zmniejszyć ślad węglowy w porównaniu z tradycyjnym papierem toaletowym o 11% .

System Tork Midsize bez gilzy to 100% papieru toaletowego. Marka Tork zrezygnowała z gilzy, aby menedżerowie obiektów mogli zmniejszyć ilość odpadów, ograniczyć emisję dwutlenku węgla i poprawić wydajność ekip sprzątających.

Używanie bezgilzowych rolek pozwala:
• 88% zmniejszyć ilość odpadów z papieru toaletowego*
• zredukować ilość odpadów o 1000 kg rocznie*
• zużyć rocznie 3000 mniej worków na odpady*

Jesteśmy naprawdę zadowoleni z wyników, które pokazują, że skupianie się na innowacjach korzystnie wpływa nie tylko na naszych klientów, ale także na środowisko – mówi Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager marki Tork.

Wydajny Przyjazny dla środowiska Niezawodny

Bezgilzowa rolka papieru toaletowego Tork Midsize jest innowacyjnym sposobem na zmniejszenie ilości odpadów z toalet, a mniej odpadów oznacza więcej czasu i pieniędzy. Tradycyjne rolki konsumenckie mają zwykle 18–25 metrów długości i często projektowane są tak, aby wyglądać na większe, niż są w rzeczywistości. Jedna rolka bez gilzy to 113 metrów 2-warstwowego papieru.

Papier toaletowy Tork Midsize bez gilzy oraz podwójne dozowniki zapewniają nie tylko dłuższy czas korzystania z papieru i mniej odpadów, lecz przyczyniają się również do zadowolenia gości. Dozownik Midsize zajmuje niewiele miejsca na ścianie, mieszcząc 2 kompaktowe wkłady o długości 9 tradycyjnych rolek papieru toaletowego. Ponadto dozownik można w dowolnym momencie łatwo uzupełnić, co zapewnia elastyczną
i wydajną konserwację.

Marka Tork®

Marka Tork jest dostawcą profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny dla szerokiej gamy odbiorców: od restauracji, przez służbę zdrowia, biura i szkoły po przemysł. Na rozwiązania składają się dozowniki, ręczniki i papiery toaletowe, mydła, serwetki i czyściwa kuchenne oraz przemysłowe. Dzięki wiedzy eksperckiej, funkcjonalnym produktom i polityce zrównoważonego rozwoju Tork jest liderem w swojej branży. Należąca do Essity (wcześniej SCA) marka Tork dostarcza rozwiązania klientom w ponad 80 krajach.

Essity

Firma Essity to światowy lider branży higienicznej i ochrony zdrowia, stworzona do podnoszenia jakości życia poprzez dostarczanie niezbędnych na co dzień produktów i rozwiązań. Nazwa Essity pochodzi od słów „essentials” (podstawowe) i „necessities” (niezbędne). Nasz zrównoważony model prowadzenia działalności jest korzystny dla ludzi i przyrody. Produkty Essity są sprzedawane w około 150 krajach pod wiodącymi światowymi markami TENA i Tork oraz innymi silnymi markami, takimi jak Jobst, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda oraz Zewa Firma Essity zatrudnia ok. 47 000 pracowników, a jej wartość sprzedaży netto w 2018 r. wyniosła ok. 118,5 mld koron szwedzkich (11,6 mld euro). Siedziba główna firmy mieści się w Sztokholmie (Szwecja). Firma jest notowana na sztokholmskiej giełdzie NASDAQ.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.