Międzynarodowy Kongres AICR 2020 już w lutym w Warszawie

0
871

Coroczny Międzynarodowy Kongres AICR International będzie odbywał się po raz pierwszy w Polsce od 5 do 9 lutego. Gospodarzem tego prestiżowego wydarzenia jest Stowarzyszenie Zastępców Dyrektorów i Kierowników Recepcji AICR Polska. Gośćmi imprezy będą hotelarze z kilkunastu krajów stowarzyszonych. Podczas eventu wyłoniony zostanie zwycięzca nagrody David Campbell Trophy, o którą walczyć będzie także reprezentantka Polski.

Inicjatywa założenia stowarzyszenia zrzeszającego kierowników recepcji hoteli luksusowych została zapoczątkowana we Francji w latach 60. ubiegłego wieku. Dziś AICR International zrzesza ponad 1 000 członków z 17 państw i służy wzajemnej wymianie doświadczeń hotelarzy obiektów klasy premium & luxury. Polska dołączyła do stowarzyszenia w 2016 roku. AICR Polska prowadzi działalność integracyjną, edukacyjną i charytatywną. Osoby stowarzyszone mają niepowtarzalną okazję do dzielenia się między sobą swoją pasją do hotelarstwa, dzięki czemu sami zdobywają nowe doświadczenia. Podczas cyklicznych zjazdów członkowie biorą udział w szkoleniach branżowych oraz korzystają z możliwości międzyhotelowej integracji. Wśród członków znajdują się także osoby związane bezpośrednio z uniwersytetami, co pozwala w praktyczny sposób dzielić się wiedzą z zakresu hotelarstwa i promować ten obszar działań w szerszej skali. AICR Polska każdorazowo włącza się także w projekty na szczeblu globalnym stowarzyszenia. W tym roku najważniejszym z nich jest organizacja Międzynarodowego Kongresu AICR.

Międzynarodowy Kongres AICR jest eventem cyklicznym  stowarzyszenia, organizowanym co roku w innym państwie członkowskim, które przejmuje odpowiedzialność za przygotowanie imprezy przy współpracy z AICR International. W kilkudniowym zjeździe uczestniczą członkowie wszystkich sekcji globalnych. Główną ideą spotkania jest integracja hotelarzy z całego świata i ich rozwój zawodowy. Tegoroczny Kongres – po raz pierwszy w historii stowarzyszenia – będzie miał miejsce w Warszawie. Biorąc pod uwagę dopiero trzyletnie zaangażowanie sekcji polskiej w działalność AICR, organizacja tak prestiżowego wydarzenia stanowi duże wyróżnienie. Polskimi sponsorami tegorocznej edycji zostali Żywiec Zdrój S.A. oraz First Data Polska S.A.

Hotelarzy czekają cztery intensywne dni. Podczas Kongresu obradować będzie Prezydium Stowarzyszenia oraz Walne Zgromadzenie Członków. Uczestnicy zjazdu będę także mieli okazję skorzystania z wielu profesjonalnych szkoleń i poszerzenia swojej wiedzy w zakresie hotelarstwa. Partnerzy AICR Polska również będą mogli wziąć aktywny udział w wydarzeniu, uczestnicząc m.in. w panelach dyskusyjnych. Na główną lokalizacją eventu wybrany został hotel Radisson Blu Sobieski, w którym odbywać się będą codzienne szkolenia. Uczestnicy zjazdu skorzystają z możliwości wymiany swoich doświadczeń, jak również poznania bliżej polskiego rynku hotelarskiego. Jednym z najważniejszych punktów programu będzie Międzynarodowy Konkurs Recepcjonisty Roku wraz z wielką galą finałową, podczas której zostanie wyłoniony jego zwycięzca. Na laureata konkursu czekać będzie prestiżowa nagroda David Campbell Trophy (nazwana tak na cześć zasłużonego kierownika recepcji hotelu Ritz w Paryżu) oraz roczne szkolenie międzynarodowe. W tym roku Polskę reprezentować będzie Karolina Bolek z The Bridge Wrocław – MGallery, która w styczniu została zwyciężczynią konkursu krajowego. Na podium znaleźli się również recepcjoniści warszawskich hoteli – Artem Serdiuk z Radisson Blu Sobieski (II miejsce) oraz Paulina Sidorowicz z H15 Boutique Hotel (III miejsce). Zwycięzca polskiej edycji otrzymuje nagrodę w postaci weekendowego pobytu w jednym ze stowarzyszonych hoteli.

W skład tegorocznej kapituły konkursowej wchodzą:

  • Estelle Niveau – 2019 David Cambell Trophy Winner
  • Egidio Marcato – przewodniczący jury AICR
  • Annie Boslem – DCT Founder & Owner Annie Boslem Recruitment
  • Kerolos Habib – przewodniczący komitetu organizacyjnego Kongrasu AICR w Doha
  • Rafał Krzycki – wydawca portalu Horeca Business Club i Horeca Radio, organizator akcji Hotel Super Heroes
  • Andrea Cheratiou – Dyrektor Generalny Radisson Blu Sobieski
  • Miłosz Stanisławski – wykładowca  na SGH oraz Akademii Leona Koźmieńskiego w Warszawie

W ramach szerzenia polskiej kultury i znajomości historii naszego kraju, organizatorzy przygotowali dla uczestników spotkania i atrakcje w wielu innych warszawskich lokalizacjach, takich jak muzea i miejsca historyczne. Zagraniczni goście będą więc mieli okazję zwiedzić stolicę, wziąć udział w akcjach edukacyjnych, czy spróbować tradycyjnych specjałów w najbardziej popularnych miejscach stołecznej mapy kulinarnej. Kongres stanie się więc świetną promocją naszego kraju, a równocześnie ciekawym miejscem na międzynarodową integrację.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.