Meetings Week Poland 2020 ze wsparciem partnerów

0
691

Honorowy patronat nad tegorocznym Meetings Week Poland objęły Ministerstwo Rozwoju oraz Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Wydarzenie, jako partner strategiczny, wspiera także samorząd Województwa Małopolskiego. Swoją obecność potwierdzili Andrzej Gut-Mostowy, sekretarz stanu w Ministerstwo Rozwoju, odpowiedzialny za turystykę, Arkadiusz Opoń, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, a także Tomasz Urynowicz, wicemarszałek Województwa Małopolskiego. Wydarzenie stanie się tym samym wspólną próbą nakreślenia kierunków rozwoju przemysłu spotkań i wydarzeń w Polsce. Medialnie wydarzenie wspiera Horeca Business Club. 

Tegoroczny Meetings Week Poland odbędzie się w dniach 16–17 września w formule hybrydowej. Uczestnicy spotkają się w pięciu miastach Polski (Warszawa, Kraków, Poznań, Katowice oraz Lubin) i w przestrzeni online. W programie wydarzenia znajdą się różne aspekty działalności w przemyśle spotkań i wydarzeń, choć jako główny temat lub kontekst poruszanych zagadnień jawi się nowa rzeczywistość, z którą obecnie mierzy się cała branża. Podkreśla to również Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, honorowy patron wydarzenia: – Ostatnie miesiące zmieniły świat spotkań branżowych na całym świecie. Nie ustają działania poświęcone funkcjonowaniu w nowej rzeczywistości. Sytuacje w poszczególnych miastach i regionach monitorowane są na bieżąco przez miejskie i regionalne convention bureaux. Convention bureaux, przy wsparciu Poland Convention Bureau POT, wdrażają nowe rozwiązania, które mają pomóc w utrzymaniu zainteresowania destynacją wśród planistów spotkań oraz pracują wspólnie z organizatorami i obiektami nad podtrzymaniem i pozyskiwaniem nowych wydarzeń do swoich miast – zaznacza.

Kluczowość partnerstwa pomiędzy wszystkimi interesariuszami przemysłu spotkań, współpracę i potrzebę promocji zaznacza także Województwo Małopolskie – samorząd wspiera wydarzenie w myśl promowanego hasła „Łączy nas Małopolska”. – Branża turystyki biznesowej przeżywa teraz bardzo trudny czas, ale wszyscy wierzymy, że wyjdziemy z tego silniejsi, jeśli będziemy wspólnie, nie osobno, pracowali nad nowymi i kreatywnymi rozwiązaniami. Województwo Małopolskie wspiera budowanie współpracy sieciowej i rozwój kooperacji pomiędzy podmiotami na rynku turystycznym, a Meetings Week Poland to wydarzenie, które idealnie wpasowuje się w te cele – mówi Anna Jędrocha, koordynator Meetings Week Poland 2020. Województwo Małopolskie jest partnerem strategicznym tegorocznej edycji MWP i dzięki jego dofinansowaniu wydarzenie odbędzie się w formie hybrydowej. – Małopolska, mając na uwadze skutki, jakie przyniesie obecna pandemia dla regionalnej gospodarki turystycznej, wsłuchuje się w głos branży, aby podejmować działania skuteczne i adekwatne do nowych uwarunkowań funkcjonowania turystyki – zaznacza Anna Jędrocha.

Partnerem branżowym Meetings Week Poland 2020 została powołana w lipcu tego roku przez kilkanaście organizacji i stowarzyszeń branżowych Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Rada stanowić ma wspólny głos branży i reprezentować jej interesy m.in. we współpracy z rządem. Zadania Rady są zatem zbieżne z celami Meetings Week Poland, stąd partnerstwo i podjęcie m.in. wspólnej debaty nad przyszłością przemysłu spotkań i wydarzeń.

Organizatorami MWP są: Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland, Polska Izba Przemysłu Targowego, Polska Organizacja Turystyczna Poland Convention Bureau, Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie, The Warsaw Voice, MeetingPlanner.pl i Warszawska Organizacja Turystyczna.

Udział w wydarzeniu – zarówno na żywo, jak i online jest bezpłatny, wymagana jest rejestracja.

www.meetingsweek.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.