Meetings Week Poland 2020 ze wsparciem partnerów

0
149

Honorowy patronat nad tegorocznym Meetings Week Poland objęły Ministerstwo Rozwoju oraz Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Wydarzenie, jako partner strategiczny, wspiera także samorząd Województwa Małopolskiego. Swoją obecność potwierdzili Andrzej Gut-Mostowy, sekretarz stanu w Ministerstwo Rozwoju, odpowiedzialny za turystykę, Arkadiusz Opoń, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, a także Tomasz Urynowicz, wicemarszałek Województwa Małopolskiego. Wydarzenie stanie się tym samym wspólną próbą nakreślenia kierunków rozwoju przemysłu spotkań i wydarzeń w Polsce. Medialnie wydarzenie wspiera Horeca Business Club. 

Tegoroczny Meetings Week Poland odbędzie się w dniach 16–17 września w formule hybrydowej. Uczestnicy spotkają się w pięciu miastach Polski (Warszawa, Kraków, Poznań, Katowice oraz Lubin) i w przestrzeni online. W programie wydarzenia znajdą się różne aspekty działalności w przemyśle spotkań i wydarzeń, choć jako główny temat lub kontekst poruszanych zagadnień jawi się nowa rzeczywistość, z którą obecnie mierzy się cała branża. Podkreśla to również Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, honorowy patron wydarzenia: – Ostatnie miesiące zmieniły świat spotkań branżowych na całym świecie. Nie ustają działania poświęcone funkcjonowaniu w nowej rzeczywistości. Sytuacje w poszczególnych miastach i regionach monitorowane są na bieżąco przez miejskie i regionalne convention bureaux. Convention bureaux, przy wsparciu Poland Convention Bureau POT, wdrażają nowe rozwiązania, które mają pomóc w utrzymaniu zainteresowania destynacją wśród planistów spotkań oraz pracują wspólnie z organizatorami i obiektami nad podtrzymaniem i pozyskiwaniem nowych wydarzeń do swoich miast – zaznacza.

Kluczowość partnerstwa pomiędzy wszystkimi interesariuszami przemysłu spotkań, współpracę i potrzebę promocji zaznacza także Województwo Małopolskie – samorząd wspiera wydarzenie w myśl promowanego hasła „Łączy nas Małopolska”. – Branża turystyki biznesowej przeżywa teraz bardzo trudny czas, ale wszyscy wierzymy, że wyjdziemy z tego silniejsi, jeśli będziemy wspólnie, nie osobno, pracowali nad nowymi i kreatywnymi rozwiązaniami. Województwo Małopolskie wspiera budowanie współpracy sieciowej i rozwój kooperacji pomiędzy podmiotami na rynku turystycznym, a Meetings Week Poland to wydarzenie, które idealnie wpasowuje się w te cele – mówi Anna Jędrocha, koordynator Meetings Week Poland 2020. Województwo Małopolskie jest partnerem strategicznym tegorocznej edycji MWP i dzięki jego dofinansowaniu wydarzenie odbędzie się w formie hybrydowej. – Małopolska, mając na uwadze skutki, jakie przyniesie obecna pandemia dla regionalnej gospodarki turystycznej, wsłuchuje się w głos branży, aby podejmować działania skuteczne i adekwatne do nowych uwarunkowań funkcjonowania turystyki – zaznacza Anna Jędrocha.

Reklama

Partnerem branżowym Meetings Week Poland 2020 została powołana w lipcu tego roku przez kilkanaście organizacji i stowarzyszeń branżowych Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Rada stanowić ma wspólny głos branży i reprezentować jej interesy m.in. we współpracy z rządem. Zadania Rady są zatem zbieżne z celami Meetings Week Poland, stąd partnerstwo i podjęcie m.in. wspólnej debaty nad przyszłością przemysłu spotkań i wydarzeń.

Organizatorami MWP są: Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland, Polska Izba Przemysłu Targowego, Polska Organizacja Turystyczna Poland Convention Bureau, Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie, The Warsaw Voice, MeetingPlanner.pl i Warszawska Organizacja Turystyczna.

Udział w wydarzeniu – zarówno na żywo, jak i online jest bezpłatny, wymagana jest rejestracja.

www.meetingsweek.pl

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.