Koszty vs jakość – usługi premium tworzą koszty czy otwierają portfele?

0
1112

Koszty vs jakość – usługi premium tworzą koszty czy otwierają portfele? Dariusz Winnicki poprowadzi dyskusję na ten temat podczas podczas Hotel Meeting w Krakowie, a panelistami będą: Lidia Wiszniewska, Krzysztof Sowa oraz Beata Kowalczyk. Poznajcie naszych gości.

Pełny program wydarzenia na stronie Hotel Meeting
Bilety na konferencję na stronie REJESTRACJA
Wspomóż akcję charytatywną hotelarzy

Dariusz Winnicki to hotelarz z wyboru, od kilkunastu lat związany z branżą zarówno jako Dyrektor Generalny (GM) jak i doradca czy konsultant. Zaczynał w hotelach międzynarodowych sieci, obecnie związany z Ostoja Chobienice w Wielkopolsce, gdzie pełni funkcję Dyrektora Generalnego. Jego specjalizacje: zarządzanie, restrukturyzacje, analityka biznesowa w hotelarstwie i turystyce.

Lidia Wiszniewska związana z siecią Radisson Hotel Group już prawie 30 lat. Pierwsze kroki w hotelarskiej gastronomii stawiała w szczecińskim Radissonie w 1992 roku, opuszczając swoje alma mater w roku 2000 z pozycji Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, na to samo stanowisko i otwarcie hotelu w Sofii w Bułgarii. W latach 2002 -2007 jako Regionalny Dyr Sprzedaży na Polskę brała udział w otwarciach hoteli w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu. Dalej kontynuowała swoja przygodę w hotelach w Rosji, od roku 2008 jako Dyrektor Generalny hoteli w Ekaterinburgu, Moskwie i St Petersburgu. Od roku 2015 w Krakowie zajmuje się marką Radisson Blu, a od 2018 roku również hotelem Park Inn by Radisson. W lutym 2021 roku powierzono jej również rolę Dyrektora na Południową Polskę z dodatkowymi 4 hotelami w Zakopanem, Katowicach, Wrocławiu oraz Poznaniu. Hotele i projekty w portfolio to marki Radisson Blu, Park Inn by Radisson a wielkościowo od 150 pokoi do 1200 pokoi. Specjalizacja to otwarcia, zmiana marek, remonty, zmiany organizacyjne i kulturowe oraz restrukturyzacje.

Krzysztof Sowa z branżą hotelową związany jest od 2010 roku. Specjalista od zarządzania i finansów. Pasjonat hotelarstwa oraz segmentu usług luksusowych. Doświadczenie w segmencie premium zdobył w Alma Market, pracując w zespole odpowiedzialnym za stworzenie pierwszych w Polsce Delikatesów. Odpowiadał za otwieranie sklepów i szkolenia managerów. Następnie zmienił handel na hotelarstwo. Zaczynając swoją przygodę od Hotelu Kossak w Krakowie, który pod jego zarządem został najlepszym hotelem w Polsce według TripAdvisor Travellers Choice. Przez kolejne lata doradzał inwestorom, prowadził, rozwijał i budował koncepty hotelowe. Od kilku lat tworzy pięciogwiazdkowym Bachleda Luxury Hotel, uważany za jeden z najbardziej luksusowych hoteli Polsce.

Beata Kowalczyk związana jest z branżą hotelarską od ponad 20 lat, specjalizuje się zarówno w „pre-openingach” obiektów hotelarskich, jak również w ich późniejszym zarządzaniu. Pierwsze prawdziwe szlify menedżerskie zdobyła będąc jednym z managerów Opening Teamu w Sheraton Grand Kraków sieci Starwood. Aktywnie wprowadzała kolejne odsłony marki Sheraton jako Property Brand Culture Trainer oraz Green Belt projektów innowacyjnych Lean Six Sigma. Już jako General Manager otwierała takie hotele jak: Szafran Hotel, Metropolitan Boutique Hotel oraz w ramach sieci Design Hotels: Metropolis Design Hotel, Inx Design Hotel oraz Esperanto Design Hotel i Mango Resort & SPA. Obecnie pełni funkcję dyrektorki generalnej Hyatt Place Kraków.

Konferencja zakończy się Hotelowym Xmas Party oraz akcją charytatywną, podczas której wesprzemy dwa krakowskie domy dziecka. Bilety na wydarzenie dostępne są na stronie REJESTRACJA.

Konferencję poprowadzi Karol Weber, Inspektor Hotelowy oraz autor bloga Enjoyyourstay.pl i Rafał Krzycki, wydawca portalu Horeca Business Club, Horeca Radio i Horeca TV.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.