Konferencja IGHP w Airport Hotel Okęcie

0
743
Fot.: Materiały prasowe Airport Hotel Okęcie

Organizacja konferencji, zwłaszcza jeśli to wydarzenie z branży Horeca, jest dla hotelu nie lada wyzwaniem. Ale są takie miejsca i tacy ludzie, przy których możemy mieć pewność, że wszystko będzie dopięte na ostatni guzik, a konferencja stanie się niezapomnianym eventem dla wszystkich jej uczestników. Tak właśnie było pod koniec maja tego roku podczas odbywającej się w Airport Hotel Okęcie II Ogólnopolskiej Konferencji IGHP dla nauczycieli zawodu.

Fot.: Materiały prasowe Airport Hotel Okęcie

Organizacja udanej konferencji

W dniach 30-31 maja tego roku Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego zorganizowała konferencję dla kadry szkół branżowych pt. „Podnoszenie poziomu obsługi turystów jako główny czynnik dostosowania się do zmian na rynku usług turystycznych oraz zmian oczekiwań turystów”. Odbyła się ona w Airport Hotel Okęcie w Warszawie i wzięło w niej udział 250 nauczycieli i hotelarzy.

Fot.: Materiały prasowe Airport Hotel Okęcie

To całkiem spore wydarzenie potrzebowało konkretnego przygotowania i skutecznych działań ze strony hotelu. 250 osób, do tego ściśle związanych z branżą, więc zwracających uwagę na najdrobniejsze szczegóły, musiało zostać obsłużonych z zachowaniem najwyższych standardów. I pracownicy Airport Hotel Okęcie podołali temu zadaniu. Konferencje przebiegły sprawnie, bez żadnych zakłóceń, czy zbędnych problemów. Uczestnicy spotkania chwalili jakość obsługi, jedzenie oraz samą organizację.

Co jest potrzebne do tego, aby przy takich eventach wszystko działało jak w zegarku?

Nasi Klienci przekazują nam swoją wizję, a my z zaangażowaniem ją urzeczywistniamy, czuwając i wspierając projekty na każdym etapie realizacji. – tłumaczy Marcin Glinka, Zastępca Dyrektora Sprzedaży.

Trzeba przyznać, że hotel jest znakomicie przygotowany do zadań specjalnych. Rozumie biznes i jego różnorodność, dzięki czemu zapewnia idealne warunki do organizowania wszelkich wydarzeń – zarówno formalnych, jak i towarzyskich.

To kwestia przede wszystkim doświadczenia, profesjonalizmu, dbałości o każdy szczegół oraz indywidualnego podejście, które gwarantują sukces każdego eventu.

Airport Hotel Okęcie**** działa od 2001 roku i mieści się w Warszawie, 800. metrów od lotniska, przy ul. Komitetu Obrony Robotników 24. Posiada 263 pokoi, z 515 miejscami noclegowymi. Hotel specjalizuje się w ofercie biznesowej, MICE, dysponuje imponującym centrum konferencyjno-eventowym, na które składa się: 17 sal konferencyjnych o powierzchni 2200 m2. Jego znakiem rozpoznawczym jest doskonała kuchnia, której specjałów kosztować można w pięciu punktach gastronomicznych: restauracjach, barach i czekoladziarni, rozlokowanych w różnych częściach hotelu. Do dyspozycji Gości ponadto są Centrum fitness oraz Centrum Wellness, bezpłatny Shuttle bus na lotnisko i z powrotem.

Infrastruktura, zaplecze, wyposażenie hotelu, a także zgrany zespół profesjonalistów wykonujących swoją pracę z pasją, umożliwiają realizację każdego wydarzenia biznesowego. Strona www: https://airporthotel.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.