Jak zmienić klienta OTA w lojalnego Gościa hotelu?

0
870
Z badań We Do Hotels wynika, że obecnie około 60% wszystkich rezerwacji w polskich hotelach i obiektach noclegowych stanowią rezerwacje dokonane za pośrednictwem portali rezerwacyjnych OTA (na podstawie próby 100 hoteli miejskich i resortowych, sezon 2017/18). Nie brakuje nawet opinii, że obecnie to hotele są podwykonawcami dla portali rezerwacyjnych.

Autorki badania nie mają jednak zamiaru namawiać hotelarzy, aby zrezygnowali ze współpracy z OTA – to nie byłoby ani korzystne, ani efektywne. Wręcz przeciwnie, uważają, iż portale rezerwacyjne stanowią ważne i potrzebne źródło rezerwacji. Przede wszystkim OTA to dla branży hotelarskiej istotne ogniwo dystrybucji oraz zarządzania ceną.

Zdaniem specjalistek z We Do Hotels rezerwacje z OTA są potrzebne. Należy jednak zwrócić uwagę na proporcje rezerwacji bezpośrednich do rezerwacji dokonywanych na portalach rezerwacyjnych – tak, aby było one najbardziej efektywne (najlepszy efekt / najniższy koszt). Dlatego właśnie powstał e-book pt. „Jak zmienić klienta OTA w lojalnego Gościa hotelu?”, którego głównym zadaniem jest wsparcie hotelarzy w zwiększaniu rezerwacji bezpośrednich.

Patronat medialny nad publikacją objął portal Horeca Business Club. Zachęcamy do lektury!

Jak Zmienic Klienta OTA W Lojalnego Goscia Twojego Hotelu E Book We Do Hotels

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj