Hospitality Upgraded odc. 8 – Proces sprzedaży – czym są follow-upy? (Horeca Radio)

0
107
Advertisement

Czym są follow-upy? Po co je robić? Jak często? O tym opowie Małgorzata Pioszyk, trener w We Do. Hotels, w kolejnym odcinku audycji z cyklu „Hospitality Upgraded”. Zapraszamy do wysłuchania!

 

Małgorzata Pioszyk to trener z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i komunikacji dla branży hotelarskiej. Jest współautorką programów szkoleniowych We Do. Hotels, w tym między innymi szkoleń „We Do Efektywna Recepcja”, „We Do Efektywny Lider” i „Hotel Marketing Menadżer”, a także absolwentką międzynarodowego programu „Quantum Leap” T.Harv Ekera i dumną posiadaczką certyfikatu „Train The Trainer” (Success Recources, London 2016). Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Hospitality upgraded”, w których udziela wskazówek dotyczących efektywnego zarządzania hotelem.

 

Partnerzy audycji:

   

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.