3 edycja konferencji Horeca Idea już w marcu

0
305

Już w marcu (9-10.03) odbędzie się  3. konferencja Horeca Idea dedykowana użytkownikom programu. Ponieważ Horeca Idea, to nie tylko system lecz sposób na zwiększanie sprzedaży MICE, w programie nie zabraknie merytoryki i inspiracji. Na uczestników czekają panele i warsztaty, wymiana doświadczeń i networking. Portal Horeca Business Club objął wydarzenie swoim patronatem

Wśród prelegentów na scenie będzie można zobaczyć:

Eliza Kozica-Kamińska

Praktyk z 18-letnim doświadczeniem w realizacji eventów (z czego 11 lat w hotelarstwie) i planowaniu strategii sprzedaży usług MICE. Dyrektor ds. szkoleń w Idea Profit odpowiedzialna za wdrożenia systemu Horeca Idea do sprzedaży eventów i zarządzania sprzedażą imprez w hotelach, centrach konferencyjnych i restauracjach. Wcześniej Dyrektor Sprzedaży prestiżowego kreatywnego centrum eventowego Concordia Design, gdzie tworzyła strategie sprzedaży i działania oraz zbudowała standardy i przebieg procesów obsługi. Od 2016 r. właściciel firmy MICE Consulting świadczącej usługi w zakresie zasad budowania relacji, jakości usług, projektowania propozycji wartości oraz w obszarze budowania świadomości marki wśród pracowników.

Autorka metodyki Event Design służącej projektowaniu wydarzeń oraz tworzeniu propozycji wartości obiektów hotelarskich w oparciu o Service Design i Design Thinking.

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego o specjalności polityk i ekonomika turystyki, oraz studiów podyplomowych z zakresu PR i Reklama oraz Service Design. Autorka i współautorka artykułów oraz wypowiedzi dla MICE Poland, Biznes Hotel, Event Management, Think Mice.

Prywatnie miłośniczka kotów i podróży kulinarnych.

Marta Kłos

Od ponad 17 lat związana jestem z zarządzaniem obiektami, marketingiem i branżą eventową. Obecnie rozwijam innowacyjny i unikatowy projekt – OLIVIA STAR TOP. Miejsce to stworzone jest z myślą o tych, którzy wymagają więcej od przestrzeni konferencyjno-bankietowych – 34 piętro z widokiem na Gdańsk i Zatokę, dopieszczone wnętrze nawiązujące m.in. do starej, pięknej Oliwy i prestiżowa lokalizacja.
Do moich największych sukcesów w karierze mogę zaliczyć:
wielokrotne spektakularne otwarcia obiektów, które były wynikiem poprzedzającej je i zaplanowanej przeze mnie strategii działań,
przejęcie formatu Dzień Dobry TVN w zaledwie kilka dni (było to niebywale trudne, lecz satysfakcjonujące zadanie),
uruchomienie procesu oraz wysoki wolumen sprzedaży nieruchomości irlandzkiego dewelopera w Polsce.

Karol Bartkowski

Praktyk Cold Callingu i Social Sellingu, czyli łączenia tego co skuteczne z tym, co ponadto daje nieograniczoną dźwignię.
– Pomysłodawca i twórca koncepcji Social Callingu, czyli Social Selling + Cold Calling
– Przedsiębiorca i trener – praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem, który nadal sprzedaje
– Uznany ekspert z 43 miejscem na liście 100 najbardziej wpływowych social sellerów w Europie
– Wysoko oceniany mówca wielu konferencji biznesowych – Narodowy Kongres Sprzedaży (PGE Narodowy), Brian Tracy, Samsung, Akademia GrzegorzaTurniaka, Festiwal Inspiracji, Festiwal Customer Care, Forum Działów Zakupów, Forum Office Managera, Forum Szefów Sprzedaży i wiele innych
– Podcaster współprowadzący K2 Podcast skierowany dla sprzedawców i menedżerów – www.K2Podcast.pl
– Bloger – www.SamoUtrudnianie.pl
Autor artykułów do najważniejszych czasopism i portali dla sprzedawców i menedżerów sprzedaży – As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, World Business Class
Magazine – Brian Tracy, CCNews.pl, DMSales.pl
– Sprzedawca z ponad 100 000 000 zł sprzedaży własnej

Wojciech Sroka

Partner Google, właściciel agencji marketingu dla hoteli Get In Web, certyfikowany specjalista Google Ads i Google Analytics. Specjalizuje się w marketingu internetowym dla obiektów hotelowych opartym o analitykę internetową. Skutecznie wspomaga sukcesy sprzedażowe wielu renomowanych polskich hoteli. Prowadzi kampanie i przeprowadza audyty Google Ads dla obiektów hotelowych. Przygotowuje strategie e-marketingowe dla nowych i istniejących obiektów. W wolnej chwili prowadzi blog HotelAnalytics.pl oraz współpracuje z magazynem Biznes Hotel.

Maciek Straus

Specjalizuje się w zarządzaniu i budowaniu marek hotelowych. W ciągu całej swojej pracy przeszedł drogę od instruktora harcerstwa, kierownika restauracji, młodszego kucharza, brand managera, dyrektora sprzedaży i hotelu oraz wykładowcy. Ludzie cenią go za dużą empatię i poczucie humoru. Od kilku lat buduje przekonanie w branży hotelarskiej, iż media społecznościowe również sprzedają. Podczas studiów psychologicznych i informatycznych zrozumiał jak kluczowa jest analiza i właściwe interpretowanie otaczającej nas rzeczywistości i danych. To wszystko sprawiło, że od kilku lat z powodzeniem angażuje się w kolejne projekty hotelowe i gastronomiczne.

Alexandra Kunowska

Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w ModraSova. Celem, jaki przed sobą stawia, jest utrzymanie wiodącej pozycji ModrejSovy jako agencji warsztatowej, a także ekspansji na rynki zagraniczne oraz rozwój nowego obszaru współpracy z branżą MICE. Zależy jej na ciągłym rozwoju zarówno firmy jak i swoim. Do ModrejSovy przeszła z Copernicus Toruń Hotel, gdzie przez 7 lat pełniła funkcję Revenue & E-commerce Manager.
Była hotelarzem z pasją – w roku 2016 została laureatką nagrody Hotelarz Roku, w kategorii Revenue Manager hotelu niezależnego w corocznym plebiscycie organizowanym przez branżowy magazyn HOTELARZ wraz z firmą Horwath HTL.
Ola Kunowska posiada 13-letnie doświadczenie w branży MICE i 10-letnie doświadczenie w S&M, związane przede wszystkim z zarzadzaniem w hotelarstwie. W czasie swojej kariery pracowała zarówno w sieci hoteli IHG jak i w niezależnych obiektach. Obecnie także wykłada przedmioty specjalnościowe w Wyższej Szkole Bankowej, również w języku angielskim.
Jest absolwentką AWFiS w Gdańsku na kierunku turystyka i rekreacja, studiów podyplomowych z zakresu przygotowania pedagogicznego do nauczania przedmiotów zawodowych (WSG) , a także ukończyła studia MBA (WSB).
W pracy ceni zaangażowanie oraz ambicje, gdyż to pozwala odnieść wspólny sukces. Rokrocznie zdobywa najwyższe noty od studentów za jakość prowadzonych zajęć.
Mówi biegle po angielsku i hiszpańsku. Wolny czas spędza aktywnie.

Szczegóły i rejestracja http://konferencja.horecaidea.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.