[Horeca TV] Rozmowa z Igorem Klają – właścicielem 4FCafe

0
1213

4FCAFÉ to nowe gastro-miejsce na mapie Warszawy, to multifunkcyjna przestrzeń będąca połączeniem kawiarni serwującej zdrowe dania ze strefą warsztatową i fitness, a także nowoczesną przestrzenią zakupową: showroomem kolekcji 4F i punktem odbioru zamówień online. Nowe miejsce, gdzie zdrowy styl życia, sport i moda grają w jednej drużynie, dostępne jest dla Gości od dziś, na Mokotowie. Na rozmowę z właścicielem Igorem Kają zaprasza Rafał Krzycki.

 

4FCAFÉ – lokal w centrum warszawskiej dzielnicy biznesowej jest doskonałą propozycją na spotkania ze znajomymi, lunch w przerwie w pracy czy chwilę regeneracji po treningu.
Funkcje gastronomiczne uzupełni także program spotkań ze specjalistami świata sportu oraz wspólne treningi. Pierwszy punkt nowej sieci jest także pierwszym krokiem Grupy OTCF – właściciela marki 4F – w stronę nowego postrzegania rynków gastronomii i zakupów: połączenia obu stron stylu życia w jednym miejscu.

Ważną funkcją nowej kawiarni będzie pick-up point, showroom i sklep. Takie rozwiązanie gwarantuje zupełnie nową jakość zakupów – na spokojnie, w przyjemnej atmosferze, przy kawie czy lunchu. Tu, klienci realizujący zakupy online, będą mogli po prostu kupić ubrania, odebrać zamówione produkty, ale także na spokojnie je przymierzyć i w rezultacie zapłacić tylko za te, na które zdecydują się kupić.

Menu 4FCAFÉ tworzy bogaty wybór kaw – od klasyków po wydanie 4F PRO, wzbogaconych
proteinami – a także świeżo wyciskanych soków, smoothie i naparów. Wśród zdrowych napojów i posiłków każdy gość może łatwo wybrać dania dopasowane do ich smaku, potrzeb dietetycznych czy planu treningowego.

Serwowane posiłki zostały zaprojektowane przez dietetyków według modelu healthy bowl: misek pełnych kompozycji zdrowych składników. Od słodkich śniadaniowych owsianek przez lunchowe sałatki po sycące lunche – 4FCAFÉ to kompleksowe menu zbilansowanej diety. Dostępne jest także rozwiązanie MIX & MATCH, które pozwala gościom na tworzenie spersonalizowanych bowli z ulubionych składników. Śniadanie serwowane jest przez cały dzień, w tym kanapki przygotowane na pieczywie proteinowym, śniadaniowe gofry i sałatki. Poza daniami stworzonymi dla zdrowej, wymagającej czy sportowej diety, w menu znalazły się także ponadczasowe klasyki: kanapki na pełnoziarnistym pieczywie czy potrawy z jaj, przygotowywane na miejscu ze świeżych produktów.

Idea 4FCAFÉ zrodziła się poprzez poszukiwanie przez firmę holistycznych rozwiązań dla świadomych konsumentów. Koncept kawiarni sieciowej bierze pod uwagę potrzebę pierwszego wyboru – odżywianie – zaspokaja ją w formie dopasowanej do współczesnych odbiorców, czyli gości dbających o zdrowie i aktywny styl życia, a także tych, którzy cenią sobie zakupy w miłej atmosferze. Od powstania koncepcji do otwarcia lokalu Grupa OTCF potrzebowała zaledwie trzech miesięcy. Spółka wierzy, że właśnie poprzez modernizację modelu biznesowego może uzyskać stabilizację w zmieniającym się świecie. Kompleksowa transformacja OTCF obejmuje wewnętrzne działania operacyjne, jak również te dotyczące relacji z klientami – czyli komunikację i edukację. CEO nowej sieci kawiarni jest Ranita Sobańska, Członek Zarządu OTCF.

Wydawało mi się, że w mojej pracy łączę dwie najważniejsze dla mnie pasje, czyli modę i sport. Tymczasem mam możliwość dołączyć do tego kolejną istotną dla mnie kwestię – zdrowe odżywianie. Tym właśnie jest 4FCAFÉ! To więcej niż tylko kawiarnia – mówi Ranita Sobańska, CEO 4FCAFÉ. To przestrzeń dla ludzi aktywnych, w której będą odbywać się warsztaty, spotkania z dietetykami czy też sportowcami. Mam nadzieję, że nasze dotychczasowe działania przyniosą coś znacznie więcej, że zbudujemy społeczność, dla której właśnie sport, moda i zdrowe odżywianie są ogromnymi wartościami.

Wnętrze kawiarni zostało zaprojektowane w najmodniejszym stylu, który łączy industrialne elementy – takie materiały jak beton, metalowa siatka i szkło – z ciepłym w dotyku drewnem i meblami o miękkich, opływowych formach. Atmosfery po zmroku dodaje nowoczesne ażurowe oświetlenie, a paletę szarości uzupełniają akcenty kolorystyczne – miętowe i pomarańczowe – nowe barwy firmowe sieci 4FCAFÉ.

4FCAFÉ to innowacyjne połączenie świata mody sportowej z szeroko rozumianym zdrowym trybem życia. Przestrzeń dla ludzi aktywnych, w której, oprócz różnorodnych rodzajów kawy oraz zdrowych i pełnowartościowych produktów, każdy znajdzie przestrzeń dla własnego rozwoju.

Pierwsza kawiarnia 4FCAFÉ będzie działać od 8 października 2020 r. na ul. Konstruktorskiej 12 w Warszawie. Kolejne lokale 4FCAFÉ zostaną otwarte w Warszawie jeszcze w tym roku.
4FCAFÉ – Konstruktorska 12, Warszawa.

Godziny otwarcia:
Poniedziałek-piątek: 07:00 – 19:00
Weekend: 09:00 – 18:00
Więcej informacji na stronie 4f-cafe.com

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.