Grupa Orbis z trzema nowymi umowami w Rumunii

0
144
Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju sieci hoteli pod markami AccorHotels w Europie Środkowo-Wschodniej, Orbis podpisał w ostatnim czasie 3 nowe umowy na bardzo obiecującym rynku rumuńskim.

Obiekty, które Orbis dołączył do swojego portfolio posiadają łącznie 370 pokoi:

ibis Timisoara, w zachodniej Rumunii (200 pokoi, planowane otwarcie – 4 kw. 2020 r.): umowa o zarządzanie hotelem w centrum miasta;

Reklama

ibis Styles Bucharest Airport (85 pokoi, planowane otwarcie – 1kw. 2019r.): umowa o zarządzanie zawarta z inwestorem – Liwa Properties S.R.L.; będzie to najbliższy hotel międzynarodowego lotniska Otopeni w Bukareszcie;

Mercure Sibiu Airport (85 pokoi, otwarcie hotelu zaplanowane na 1 kw. 2019 r.): umowa franczyzy zawarta z firmą Pritax Invest, właścicielem obecnego hotelu Ana Airport Hotel, który dołączy do sieci Mercure po kompleksowej modernizacji; obiekt zlokalizowany blisko centrum miasta i oddalony ledwie 2 minuty drogi do międzynarodowego lotniska w Sibiu, największego miasta w Transylwanii.

Grupa Orbis operuje w Rumunii jedenastoma hotelami działającymi pod takimi markami, jak Pullman, Novotel, Mercure, ibis i ibis Styles.

„Rumunia odgrywa istotną rolę w naszej strategii rozwoju. Jest atrakcyjnym rynkiem z dużym potencjałem dla takich marek hotelowych, jak Pullman, Mercure, Novotel, ibis, ibis Styles i jeszcze jednej marki, której na tym rynku jeszcze nie ma. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, utrzymujemy wysokie tempo rozwoju marek AccorHotels. Orbis operuje już 129 hotelami w 12 krajach a to spory wyróżnik, gdyż taka sieć jest wsparciem i ułatwieniem dla właścicieli hoteli” – komentuje Gilles Clavie, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Orbis SA.

W połowie br. Orbis zainwestował również 11 mln euro w zakup hotel Mercure Bucharest Unirii. Spółka jest bardzo aktywna na rynkach Europy Wschodniej, poszukując okazji do przeprowadzenia potencjalnych transakcji.

Obecnie 40% hoteli w Grupie Orbis w Europie Wschodniej jest prowadzonych na podstawie umów zarządzania lub franczyzy, a ponad 40% przychodów spółki generowanych jest poza granicami Polski. Jest to wynikiem strategii, która uwzględnia dywersyfikację ryzyka.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.