ExtraInHotel – innowacyjna aplikacja, która kreuje nowy kanał sprzedaży

1
1352
ExtraInHotel to polska aplikacja mobilna, która zmieni tradycyjną turystykę. Pozwala ona bowiem poznać gościom wewnętrzne atrakcje hotelu oraz oferty firm zewnętrznych, a jednocześnie kreuje popyt zakupowy gości oraz sposób spędzania czasu podczas pobytu w danym obiekcie. Ponadto zwiększa bezpieczeństwo podczas sytuacji kryzysowych.

Wyobraź sobie swój urlop. Ty z żoną i dziećmi w wieku 8 i 17 lat przyjeżdżacie do hotelu nad jeziorem. Żona marzy o SPA, syn o wycieczkach rowerowych, córka o nauce pływania, a Ty o wędkowaniu i grze w tenisa. Podczas meldowania recepcjonista prosi Was o pobranie hotelowej aplikacji mobilnej. Pobierasz, syn także. I od razu widzicie w aplikacji, jakie atrakcje oferuje hotel oraz co ciekawego dzieje się w okolicy.

Promocja w SPA – już dziś wieczorem hotel oferuje rabat 20% na część zabiegów. Wypożyczalnia rowerów – można mailem rezerwować rowery na kolejny dzień. Kurs nauki pływania – można zgłaszać chętnych telefonicznie. Rezerwacja kortów – można rezerwować na kolejny dzień z rabatem za wynajem w rannych godzinach. I… nie wierzysz: wyświetla się oferta wędkowania – w bosmanacie portu jachtowego można wypożyczyć wędki oraz wziąć udział w zorganizowanym wędkowaniu na jeziorze!

Czujesz satysfakcję, organizacja urlopu bardzo się uprościła. Z telefonu dochodzi sygnał, spoglądasz, a hotelowa aplikacja już zaprasza na wieczorną degustację win hiszpańskich.

Aplikacja właśnie wchodzi na rynek, a więcej informacji o niej można znaleźć na stronie www.extrainhotel.com. Przedstawicieli ExtraInHotel będzie można spotkać osobiście 19 kwietna 2018 w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw na branżowej konferencji biznesowej Hotel Meeting. Gorąco zapraszamy!

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.