EuroGastro traci wieloletniego sponsora

1
1721

EuroGastro oraz WorldHotel to rozpoznawalane imprezy branży HoReCa, których właścicielem w ostatnim czasie stała się firma Ptak Warsaw Expo. Na dwa miesiące przed wydarzeniem nowy organizator traci jednego z głównych sponsorów, który wydał oficjalne oświadczenie o powodach swojej decyzji.

OŚWIADCZENIE FIRMY WINTERHALTER GASTRONOM POLSKA
Wycofanie udziału w Targi EuroGastro 2022

Jako Winterhalter Gastronom Polska już od ponad 20 lat jesteśmy bardzo aktywnym uczestnikiem największych targów dla branży gastronomicznej w Polsce – EuroGastro. Co więcej, od 9 lat wspieramy imprezę z całych sił wchodząc w rolę Sponsora Głównego. Dotychczasowa współpraca na przestrzeni lat z, byłym już organizatorem targów – MT Polska, podczas organizacji każdej z edycji była w pełni profesjonalna – od rozpoczęcia projektu, do jego formalnego zakończenia po targach.

Tymczasem wraz ze zmianą organizatora targów nastąpiła również diametralna zmiana podejścia i sposobu organizowania takiego przedsięwzięcia, jak EuroGastro. Jako wieloletni Sponsor Główny imprezy do czasu publikacji oświadczenia nie otrzymaliśmy nawet podstawowej oferty sponsoringu, ani również wynajmu powierzchni pod stoisko. Firma Ptak Warsaw Expo, oprócz 45 minutowego spotkania online (dodatkowo przekładanego w terminie z winy organizatora) oraz inicjującego maila z obietnicą przesłania oferty, zaprzestała jakiegokolwiek kontaktu z naszą firmą. Warto również zauważyć, że od kilku miesięcy nasze logo dodatkowo było wykorzystywane podczas procesu sprzedażowo-marketingowego – zamieszczone na mapie targów wysyłanej do firm zainteresowanych udziałem w targach. Podkreślamy, że na żadnym etapie nie deklarowaliśmy naszego udziału w targach, a wszelkie wykorzystanie naszego logo odbywało się bez naszej wiedzy i zgody.

Mając na uwadze, jak dużym organizacyjnie projektem jest EuroGastro, ale przede wszystkim sentyment, który od wielu lat łączy nas z tą imprezą, jest nam niezmiernie trudno podjąć decyzję o rezygnacji z udziału w targach EuroGastro 2022. Bieżąca komunikacja, a w zasadzie jej brak oraz podejście organizatora do przygotowania tak dużego, branżowego wydarzenia, utwierdzają nas w przekonaniu, że inwestycja w bieżącą edycję EuroGastro 2022 nie spotka się z odpowiednim zwrotem zarówno finansowym, jak i wizerunkowym.

Oczywiście firma Winterhalter Gastronom Polska będzie dalej z ogromną przyjemnością wspierała polską gastronomię oraz wszelkie imprezy organizowane dla branży. Zarówno z Klientami, jak również innymi firmami, z którymi partnersko stoimy ramię w ramię podczas eventów, zobaczymy się na targach w Poznaniu i Krakowie oraz wielu innych miejscach „po drodze”.

Joanna Sobczyk, Prezes Zarządu
Marcin Wajda, Dyrektor Marketingu i PR

1 KOMENTARZ

  1. Ptak Warsaw Expo po okresie pandemii wszystkie swoje imprezy targowe powiekszył jeśli chodzi o odwiedzajacych. Myślę że to będzie najlepsza impreza od lat jeśli chodzi o Eurogastro i WorldHotel. Bardzo dużo inwestują w marketing i to się przekłada na liczbę odwiedzajacych i wystawców.

    Kielce i Poznań przespały ten okres.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.