Startuje VII edycja Studium Event Management

0
205
Osoby zainteresowane pracą w zawodzie Event Managera, jak i te, które zajmują się już organizacją wydarzeń, a chcą usystematyzować i poszerzyć swoje kompetencje w tym obszarze mogą rozpocząć edukację na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego w ramach rocznego Studium Event Management. To już siódma edycja kursu. Program studium powstał w bliskiej współpracy Wydziału Zarządzania i Stowarzyszenia Branży Eventowej.

W roku akademickim 2018/19 zajęcia koncentrować będą się na praktycznych aspektach zawodu event managera, z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Wykłady prowadzi kadra naukowa Wydziału Zarządzania oraz praktycy – przedstawiciele branży eventowej.

Program studium obejmuje m.in. takie bloki tematyczne jak komunikacja marketingowa, charakterystyka branży eventowej, event marketing, planowanie, produkcja i realizacja eventów, przygotowanie briefów, ofert oraz kosztorysów eventowych, wykorzystanie Internetu i mediów społecznościowych w eventach, bezpieczeństwo imprez masowych, prawo autorskie i ZAIKS, efekt WOW, psychologia eventów czy sztuka prezentacji i wystąpień publicznych. Sporą część zajęć stanowią spotkania i panele dyskusyjne, pozwalające na poznanie studium przypadków oraz nawiązanie bezpośrednich relacji.

Reklama

Co roku program studium jest aktualizowany, zgodnie z potrzebami uczestników. Tym samym coraz większy nacisk jest kładziony na aspekty praktyczne, wykorzystanie nowoczesnych technologii przy organizowaniu wydarzeń. Uczestnicy w trakcie studium mają możliwość uczestnictwa we wszelkiego rodzaju eventach organizowanych przez członków stowarzyszenia oraz wykładowców studium i podpatrzenia od kuchni jak wygląda praca przy produkcji eventu jak również odwiedzają lokacje eventowe i siedziby firm z branży eventowej by w pełni móc poznać rynek oraz nawiązać jak największą ilość bezpośrednich kontaktów.

„Rola polskiej branży MICE, jej znaczenie ekonomiczne systematycznie rośnie. Aby swobodnie poruszać się w obszarze event managementu, niezbędne jest kształcenie się, podnoszenie umiejętności. Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, w bliskiej współpracy z SBE, pomaga w docieraniu do wiedzy i do ludzi, którzy o eventach wiedzą naprawdę wiele” – mówi doc. dr Robert Pietrusiński, Prezes Zarządu Fundacji na rzecz Wydziału Zarządzania UW.

Absolwentami sześciu edycji Studium są m.in. pracownicy agencji eventowych, reklamowych i PR, działów zarządzania zasobami ludzkimi, przedstawiciele administracji publicznej, właściciele MŚP, a także reprezentanci hoteli, lokalizacji i obiektów eventowych. Studium kierowane jest również do osób, które dotychczas nie miały możliwości pracy w branży eventowej ale interesują się jej działalnością i posiadają również średnie wykształcenie.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) zrzesza agencje eventowe, podwykonawców eventów oraz lokalizacji. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń poprzez działania edukacyjne oraz probiznesowe, zmierzające do budowania nowej jakości wsparcia dla polskiej branży eventowej. Organizuje targi branżowe i warsztaty. Jest inicjatorem i – wspólnie z Fundacją na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego – twórcą (organizatorem) Studium Podyplomowego Event Management. Dąży do wypracowywania wspólnych dla całej branży standardów działania z klientami i kontrahentami, do umacniania pozycji event marketingu wśród najbardziej cenionych narzędzi komunikacji. Więcej informacji znajdą Państwo na oficjalnej stronie internetowej SBE.

Reklama

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.